| کد خبر: 219754 |

مدیرعامل شرکت ساخت خبر داد:

◄ بهره‌برداری از 5 پروژه آزادراهی، امسال

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور از بهره‌برداری از پنج پروژه آزادراهی تا پایان امسال خبر داد.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل از بهره‌برداری از پنج پروژه آزادراهی تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز، خیرالله خادمی تیرماه  امسال افزود: برای تکمیل شبکه آزادراهی کشور، ۲۲ طرح آزادراهی در برنامه اجرایی است که با افتتاح آنها طول شبکه آزادراهی کشور ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۳۰ کیلومتر عملیات اجرایی توسعه شبکه آزادراهی در جریان است، عنوان کرد: از این بین، هفت پروژه آزادراهی به طول ۶۳۱ کیلومتر با توجه به پیشرفتی که دارند در اولویت تکمیل قرار گرفته‌اند.

خادمی تاکید کرد: از این هفت پروژه، پنج پروژه پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد دارند بنابراین تکمیل و بهره‌برداری از آنها را در اولویت برنامه‌های امسال قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: پنج پروژه شامل کنارگذر جنوبی تهران و کنارگذر جنوبی البرز، کنارگذر شرقی اصفهان قطعات ۱ و ۲، آزادراه خرم آباد به اراک، پروژه بزرگ آزادراه اصفهان-شیراز و باقی مانده آزادراه منجیل به رودبار به طول هشت کیلومتر از جمله آزادراه‌هایی هستند که امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین در مورد آزاد راه شیراز به اصفهان گفت: آزادراه شیراز به اصفهان در 2 بخش طراحی شده که بخش اول مسیر شیراز به منطقه ایزدخواه به طول ۲۲۲ کیلومتر است که در اولویت اجرایی قرار دارد.

به گزارش تین نیوز، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور اظهار امیدواری کرد این آزادراه در انتهای سال و یا تا بهار سال ۱۴۰۰  به بهره‌برداری برسد.

خادمی عنوان کرد: با توجه به آنکه بخشی از ساخت این پروژه به فصل سرما بر می‌گردد بنابراین حداکثر زمانی که برای افتتاح این پروژه در نظر گرفته شده،  بهار سال ۱۴۰۰ است.

وی در مورد پروژه کنارگذر شرقی اصفهان نیز گفت: کنارگذر شرقی اصفهان ۹۲ کیلومتر است که 2  قطعه آن در حد فاصل سه راهی نطنز در شمال اصفهان تا جاده نمین به طول ۶۳ کیلومتر جزو اولویت‌های آزادراهی است که در سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.