| کد خبر: 219700 |

جابجایی مسافر از پایانه مهاباد 80 درصد کاهش یافت

محسن خادمی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: از مجموع مسافران جابجا شده در این شهرستان، ۱۵ درصد توسط سواری‌های بین شهری بوده و 85 درصد نیز توسط اتوبوس و مینی‌بوس سفر کرده اند.

تین نیوز

محسن خادمی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: از مجموع مسافران جابجا شده در این شهرستان، ۱۵ درصد توسط سواری‌های بین شهری بوده و 85 درصد نیز توسط اتوبوس و مینی‌بوس سفر کرده اند.

به گزارش خبر نگارتین نیوز آذربایجان غربی به نقل از  روابط عمومی فرمانداری مهاباد، وی با اشاره به فعالیت 226 دستگاه خودرو در ناوگان عمومی مسافربری پایانه مهاباد افزود: از این تعداد 128 دستگاه سواری، 72 دستگاه اتوبوس و 26 دستگاه مینی‌بوس است.

وی با بیان اینکه در سال جاری 45 نفر نیز از طریق پایانه این شهرستان از مهاباد به خارج از کشور جابجا شده‌اند، اظهار داشت: در حال حاضر 9  تعاونی داخلی، سه تعاونی خارجی و ۲ تعاونی سواری در مهاباد فعالیت دارند که به طور دایم در طی سال بر عملکرد آنها نظارت می‌شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد بیان کرد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت‌های مسافربری از طریق سامانه‌های 141 یا با مراجعه حضوری به دفتر پایانه این شهرستان اعلام کنند.

خادمی سفر با ناوگان عمومی مسافربری را ارزان و ایمن دانست و ادامه داد: به شکایت‌های واصله در کمترین زمان در کمیسیون ماده 11  رسیدگی و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

وی همچنین از رانندگانی که قصد سفر با خودروهای شخصی دارند نیز خواست قبل از سفر از وضعیت جاده‌ها از طریق شماره تلفن‌های 42224500، 42223600و 2-42224501 آگاهی پیدا کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.