| کد خبر: 219661 |

جابجایی مسافر در خوزستان کاهش ۵۰ درصدی داشت

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری جابجایی مسافر از استان با کاهش ۵۰ درصدی مواجه بود.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری جابجایی مسافر از استان با کاهش ۵۰ درصدی مواجه بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، فواد غزیعلی اظهار کرد: کل مسافر جابجا شده در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیون و ۳۲۰ هزار نفر بود که این رقم به دلیل شرایط حاکم بر کشور به لحاظ شیوع بیماری کرونا در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۵۰ درصدی را نشان می دهد.

وی تعداد سفرهای انجام شده در پایانه های مسافربری استان را ۲۵۶ هزار و ۶۵۴ سفر برشمرد و افزود: در این حوزه نیز طی ۶ ماهه نخست سال استان با کاهش ۳۲ درصدی مواجه بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با تأکید بر اینکه شرکت های مسافربری ملزم به رعایت تمامی محدودیت های اعمال شده برای مقابله با بیماری کرونا هستند و هیچ محدودیتی برداشته نشده است، بیان کرد:  هم استانی های عزیز می توانند هرگونه تخلف در خصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و  هرگونه تخلف دیگر از سوی شرکت های مسافربری طی تماس با سامانه استانی ۱۴۱، با کارشناسان مستقر در مرکز پاسخگویی به تماس های تلفنی این اداره کل در میان بگذارند تا در کوتاه ترین زمان، به شکایت ها رسیدگی شود

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.