| کد خبر: 219660 |

دیدار مدیرعامل ایران خودرو با مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران

مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و ایران خودرو صبح امروز در جلسه‌ای که در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد آخرین وضعیت همکاری بین دو شرکت و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های حمل و نقل ریلی را بررسی کردند.

تین نیوز

مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و ایران خودرو صبح امروز در جلسه‌ای که در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد آخرین وضعیت همکاری بین دو شرکت و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های حمل و نقل ریلی را بررسی کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در این جلسه گفت: بسیار خوشحال هستم که با مجموعه عظیم ایران خودرو تعامل و همکاری داریم و فرصت های زیادی برای هم افزایی و همکاری وجود دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به راه اندازی مرکز جهادی پیشرفت در ساختمان شهدای راه آهن گفت: هم اکنون ۱۷۳ مسئله و موضوع را شناسایی کردیم و از این بین ۳۳ کارگروه راه اندازی کردیم تا موضوعات و مسائل فنی بررسی، آسیب شناسی و موانع با ارائه راهکارهای عملیاتی رفع شود.

مدیرعامل راه آهن گفت: خانواده بزرگراه آهن در سال جهش تولید و با هدف قطع وابستگی صنعت ریلی کشور به خارج و همچنین با همکاری عموم صنعتگران و شرکت های دانش بنیان، زمینه را برای داخلی سازی قطعات و تجهیزات ریلی فراهم کرده و بدین منظور سامانه جامع رونق و جهش تولید صنعت ریلی را ایجاد کرده است.

رسولی افزود: در این سامانه مشخصات تمامی قطعاتی که در داخل کشور توسط تولیدکننده داخلی تولید می شود بارگذاری شده است تا مصرف کنندگان را به تولید کنندگان وصل کنیم.

وی یادآور شد: به زودی نمایشگاه دائمی جهاد خودکفایی صنعت ریلی در تهران واقع در کارخانجات تعمیرات و بازسازی راه آهن افتتاح خواهد شد.

فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران خودرو نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شرکت راه آهن گفت: امروز بسیار خوشحال هستم که در جمع شما هستم و زمینه های زیادی برای همکاری بین دو شرکت وجود دارد. در کنار هم تمام تلاش خود را به کار می بریم تا هر دو مجموعه از ظرفیت همدیگر استفاده حداکثری داشته باشند.

در این جلسه آخرین وضعیت قرارداد همکاری بین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و ایران خودرو که بهمن ماه سال گذشته به امضا رسیده بود بررسی شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.