| کد خبر: 219644 |

بیش از ۱۳ هزار کارت هوشمند رانندگان کرمانشاهی صادر و تمدید شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه اعلام کرد: در ۶ ماه نخست امسال ۹ هزار کارت هوشمند رانندگان استان تمدید و چهار هزار و ۴۰۵ کارت هوشمند جدید صادر شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه اعلام کرد: در ۶ ماه نخست امسال ۹ هزار کارت هوشمند رانندگان استان تمدید و چهار هزار و ۴۰۵ کارت هوشمند جدید صادر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، فریبرز کرمی افزود: داشتن کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافر به عنوان مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل و نقل جاده ای محسوب می شود.

وی افزود: کارت هوشمند، کارتی با ضریب امنیتی بالا به شمار می رود که امکان ذخیره سازی اطلاعات، امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده در کارت شناسایی را فراهم می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۹ هزار کارت هوشمند تمدید شده که این تعداد شامل هشت هزار و ۷۸۴ مورد مربوط به رانندگان حمل و نقل کالا و ۲۱۶ مورد برای رانندگان وانت باری بوده است.

کرمی گفت: در نیمه نخست سال جاری سه هزار و ۶۴۳ کارت هوشمند برای ناوگان وانت بار در استان کرمانشاه هم صادر شده است.

وی همچنین تعداد کارت هوشمند صادر شده برای ناوگان باری را ۸۷ عدد و کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا را ۴۷۷ مورد و رانندگان وانت باری را ۱۹۸ مورد عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه با اشاره به تمدید کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا نیز بیان داشت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون تعداد چهار هزار و  ۴۰۵ کارت هوشمند صادر شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: تا اطلاع ثانوی تمدید اعتبار کارت هوشمند رانندگان به صورت غیرحضوری امکان پذیر است و رانندگان می توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SMARTCARD.RMTO.IR نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند اقدام کنند.​

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.