| کد خبر: 219574 |

همه امکانات مورد نیاز راهداری زمستانی به روزرسانی شود

جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با دستور کار راهداری زمستانی، مشکلات رانندگان و شرکت های حمل و نقل و طرح ابرار برگزار شد.

تین نیوز

جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با دستور کار راهداری زمستانی، مشکلات رانندگان و شرکت های حمل و نقل و طرح ابرار برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان) عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تاکید بر آمادگی همه جانبه برای راهداری زمستانی گفت: پیش از آغاز بارش ها باید همه امکانات مورد نیاز راهداری زمستانی به روزرسانی و نسبت به تنقیه و بازگشایی دهانه پلها و آبروها اقدام شود.

شرفی تصریح کرد: مدیران شهرستانها باید پروژه های بازسازی سیل را به طور مرتب رصد نموده و ضمن رفع موانع تلاش شود این پروژه ها تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

رایزنی برای جذب اعتبار تکمیل ساختمان ادارات کوهدشت و رومشکان، ساماندهی راهدارخانه ها، به روزرسانی ماشین آلات راهداری، حمل شن و نمک بصورت امانی، برخورد جدی با متخلفان ساخت و ساز در حریم راهها، ضرورت ارسال گزارش ماهانه همه حوزه ها توسط مدیر شهرستان و اعلام برنامه های اولویت دار توسط معاونان هر ۱۴ روز یکبار از دیگر موارد مورد تاکید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در این جلسه بود.

همچنین در این جلسه موانع و مشکلات هر شهرستان و راهکارها و پیشنهادات از سوی روسای ادارات شهرستانی مطرح و هر یک از معاونان به مسائل حوزه خود پاسخ گفتند.

این گزارش حاکی است، ایمن سازی محورهای مواصلاتی، جایگزینی تابلوهای قدیمی با تابلوهای جدید، ثبت روزانه اطلاعات در سامانه Rms، تلاش در جهت تکمیل ۵ مجتمع خدماتی رفاهی برای افتتاح در هفته حمل و نقل، بهره برداری از ۱۰ کیلومتر آسفالت محور بزنوید _ امامزاده محمدبن حسن(ع) الیگودرز، نهایی شدن احداث پاسگاه پلیس راه در محور ازنا_ شازند، اقدامات اولیه برای احداث راهدارخانه در محور پلدختر_ معمولان، کنترل پروتکل های بهداشتی در حوزه حمل و نقل، تمرکز بر کاهش سوانح رانندگی، نظارت بر نرخ کرایه ناوگان، دقت در برخورد با متجاوزان حریم راه، ساماندهی نمازخانه های شهرستانها از موضوعات مورد تاکید معاونان، مشاور مدیرکل و مدیر حراست و مدیر روابط عمومی در این جلسه بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.