| کد خبر: 21955 |

افتتاح پروژه های راهسازی زنجان با حضور وزیر راه

تین نیوز | همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان زنجان، دو طرح بخش راه مورد بازدید و افتتاح قرار گرفت.
 
همزمان با حضور آخوندی، وزیر راه و شهرسازی روکش آسفالت و بهسازی آسفالت تمام پروژه های بخش راه استان زنجان افتتاح شد.
 
در آیین افتتاحیه این طرح به صورت نمادین در محدوده پلیس راه آزادراه زنجان- قزوین برگزار شد، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان از اجرای روکش آسفالت 160 کیلومتر راه های استان طی سال جاری خبر داد.
 
کریم الله وثوقی با بیان اینکه برای روکش و بهسازی آسفالت راه های استان زنجان 42 میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد، افزود: تمام طرح های حوزه راه استان زنجان طی سال جاری با برنامه ریزی کامل و جامع اجرا خواهد شد.
 
وی همچنین به آسفالت 13 راه روستایی طی برنامه زمان بندی شده سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: امسال 60 کیلومتر راه روستایی نیز آسفالت خواهد شد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: 15 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت راه های روستایی استان زنجان در نظر گرفته شده که از محل منابع مالی اداره کل راه و شهرسازی هزینه ی شود.
 
همچنین همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی، ایستگاه راه آهن شمال غرب کشور مورد بازدید قرار گرفت. این مجموعه که دارای دو بخش اداری و همچنین بخش ایستگاه مسافری است، با 53 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
 
بخش ایستگاه راه آهن شمال غرب کشور با زیربنای 3 هزار و 526 متر و بخش اداری با 4 هزار و 491 متر مربع زیربنا با اعتبار پیش‌بینی شده 7 میلیارد تومان در دست اجرا است، بخش اداری این مجموعه نیز قرار است تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.
 
گفتنی است، قرار بود همزمان با حضور آخوندی در زنجان از پروژه هایی در مجموعه مسکن مهر پونک بازدید شود که به دلایل نامعلومی این برنامه لغو شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.