| کد خبر: 219541 |

◄ باز هم درگذشت یک راهدار در حین خدمت رسانی

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان عنبرآباد در جنوب کرمان در حین انجام ماموریت راهداری دچار سانحه شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

تین نیوز

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان عنبرآباد در جنوب کرمان در حین انجام ماموریت راهداری دچار سانحه شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مرتضی امیری دوماری سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان عنبرآباد صبح روز (2 مهرماه)  در حین انجام عملیات راهداری در محور بزرگراهی جیرفت – بندرعباس (بزرگراه خلیج فارس) در حوزه کاری شهرستان عنبرآباد و در حین بازدید از اقدامات ایمنی و راهداری محور با مشاهده لاشه گوسفند تلف شده در وسط بزرگراه با توقف در حاشیه محور، اقدام به جابجایی و خروج آن از محور کرد که متاسفانه پس از این اقدام و هدایت به خارج از بستر راه در شانه خاکی جاده به علت منحرف شدن یک دستگاه پراید و برخورد با وی دچار حادثه شد. 

این گزارش حاکی است علت این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است، همچنین با اعزام کارشناسان اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان به محل حادثه، زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. 

شایان ذکر است راهداران تلاشگر و ایثارگر کشورمان به رغم تمام سختی ها و مخاطرات کار خود در گمنامی به ارائه خدمات به هموطنان خود می پردازند و درگذشت مرحوم امیری دوماری نمونه ای از فعالیت های سرشار از صدق و اخلاص راهداران است که برای خارج کردن مانع در محور مذکور که یکی از محورهای پر تردد و شریانی جنوب کرمان است، جان خود را تقدیم کرد و از بروز حادثه برای هموطنان خود پیشگیری کرد.

این گزارش می افزاید: سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان عنبرآباد پس از حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل شد و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت که متاسفانه شدت جراحات و آسیب های وارد شده، منجر به درگذشت این همکار ارجمند و تلاشگر شد.

مرتضی امیری دوماری متولد ۱۳۶۴ از روسای جوان و فعال ادارات در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بود.

 

راهدار

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.