| کد خبر: 219512 |

ساماندهی مرز باشماق از اولویت های سازمان است

پایانه های مرزی باید به روز، مستعد و توانمند باشند تا خروج کالا و ترانزیت، سریع و در کمترین زمان ممکن و ساده ترین روش انجام شود تا موجب ارز آوری به کشور شوند.

تین نیوز

​مهندس داریوش امانی قائم مقام ریاست سازمان در ستاد، امور استان ها و مجلس شورای اسلامی به همراه جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان در سفر به استان کردستان از مرز باشماق بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مهندس امانی در این بازدید ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده در این مرز گفت: 
با توجه به اهمیت مرز باشماق، ساماندهی هر چه بیشتر این مرز از اولویت فعالیت های سازمان است.
وی افزود: مرزها ویترین کشور هستند و باید آراسته و شکیل بوده و معرف فرهنگ با سابقه ما باشند.
قائم مقام ریاست سازمان در ستاد، امور استان ها و مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت ارایه بهترین عملکرد در دوران مسئولیت به ویژه در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه ای علیه کشورمان وجود دارد، اظهار داشت:
پایانه های مرزی باید به روز، مستعد و توانمند باشند تا خروج کالا و ترانزیت، سریع و در کمترین زمان ممکن و ساده ترین روش انجام شود تا موجب ارز آوری به کشور شوند.
مهندس امانی افزود: باید در پایانه‌های مرزی میزبان خوبی برای رانندگان باشیم و زیرساخت های لازم را فراهم کنیم، همچنین لازم است با تعامل سازنده، هماهنگی بیشتری میان دستگاه‌ها ایجاد شود تا واردات و صادرات کالا تسهیل شود.
قائم‌مقام سازمان در ستاد، امور استان ها و مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیامدهای مثبت بهره گیری از توان بخش خصوصی در پایانه های مرزی خاطرنشان کرد: 
در مرز باشماق کارهای خوبی انجام شده است چرا که مرز بایستی در شأن مردم و نظام باشد، زیرساخت هایی مانند جاده ها و پارکینگ را باید ساماندهی کنیم تا رانندگان با فراغ بال به مرز آمده و امور ترانزیتی خود را در کمترین زمان انجام دهند.
مهندس امانی تاکید کرد: حمایت های لازم را انجام می دهیم تا وضعیت مرز باشماق بهتر از قبل شده و امور مراجعان در کمترین زمان انجام شود.

شایان ذکر است در ادامه این سفر، مهندس امانی به همراه مهندس هدایتی و کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با حضور در سالن پایانه مرزی پرویزخان و پایانه مرزی خسروی استان کرمانشاه و بازدید از آنها از نزدیک در جریان مسائل این دو پایانه قرار گرفت.​

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.