| کد خبر: 219469 |

طی چهار ماهه اول سال جاری صورت گرفت

جابجایی بیش ازسه و نیم میلیون تن کالا از استان سمنان به سایر نقاط کشور

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از جابجایی بیش از سه و نیم میلیون کالا از مبدا استان سمنان طی چهار ماهه سال 99 خبر داد

تین نیوز

معاون  حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از جابجایی بیش از سه و نیم میلیون کالا از مبدا استان سمنان طی چهار ماهه سال 99 خبر داد.

به گزارش تین نیوز از سمنان ، غلامرضا طحان روز چهارشنبه دوم مهرماه در گفتگو با خبرنگاران گفت : طی 4 ماهه اول سالجاری بیش از سه و نیم  میلیون تن کالا از این استان به سایر نقاط کشور جابجا شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش یافته است .

وی عمده کالای جابجا شده از استان را به ترتیب گچ ، سیمان ، خاک معدنی ، نمک ، کنجاله ، گندم ، سنگ گچ و انواع شمش عنوان کرد و افزود : طی این مدت بیش از 210هزار برگ بارنامه  از مبدا شهرهای استان صادر شده که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سه درصد رشد داشته است .

معاون  حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان همچنین ابراز داشت : 3200 دستگاه انواع ناوگان باری در حوزه حمل و نقل جاده ای در استان فعال هستند که متوسط عمر این ناوگان 21سال است .

شایان ذکراست 88 شرکت حمل و نقل کالا در استان فعال بوده و بیش از 4600 نفر راننده در بخش حمل و نقل جاده ای کالا فعالیت می نمایند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.