| کد خبر: 219459 |

طرح زوج و فرد در اصفهان لغو نشد

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طرح ترافیکی زوج و فرد در کلانشهر اصفهان لغو نشده و همچنان از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برقرار است.

تین نیوز

 رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طرح ترافیکی زوج و فرد در کلانشهر اصفهان لغو نشده و همچنان از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برقرار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شامگاه سه‌شنبه خبری مبنی بر لغو شدن طرح ترافیکی زوج و فرد در کلانشهر اصفهان به نقل از سخنگوی ستاد استانی مدیریت و بیماری کرونا منتشر کردند.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: خبری که دیشب درباره لغو شدن طرح ترافیکی زوج و فرد در کلانشهر اصفهان منتشر شد، نادرست است و از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌خواهیم که در انتشار چنین اخباری دقت کنند زیرا باعث سردرگمی مردم می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به عقب کشیده شدن ساعت رسمی کشور، ساعت اجرای طرح ترافیکی زوج و فرد در کلانشهر اصفهان نیز از شنبه هفته آینده یعنی پنجم مهر از ساعت ۱۷ تا ۲۱ خواهد بود و یک ساعت کاهش می‌یابد.

محمدی با بیان اینکه جریمه ورود به طرح ترافیکی زوج و فرد در زمان حاضر در اصفهان یکصد هزار تومان است، تاکید کرد: هرگونه تغییر در اجرای این طرح از طریق مراجع رسمی اعلام خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا خرید طرح ترافیکی در اصفهان اجرا می‌شود، گفت: این کار را باید شهرداری انجام دهد اما در هرصورت، طرح خوبی و به نفع مردم است.

اجرای طرح زوج و فرد در کلانشهر اصفهان در سال جاری چند بار دستخوش تغییر شد و پس از مدت زمان کوتاهی که بدلیل محدودیت‌های ترافیکی ناشی از شیوع بیماری کرونا در فروردین اجرا شد، بطور مجدد از دوم تیر از سر گرفته شد اما بنا به اعلام پلیس راهور اصفهان، این طرح از چهارم مرداد باز هم تغییر ‌کرد و در ساعت‌های صبح متوقف شد.

کلانشهر اصفهان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و بطور میانگین روزانه ۹۰۰ هزار دستگاه خودرو در آن، تردد می‌کند.

طرح زوج و فرد در سال‌های گذشته، بیشتر در فصول سرد و برای کاهش آلایندگی هوا در اصفهان اجرا می‌شد.

 این طرح در زمان شیوع بیماری کرونا نیز تا اواخر فروردین در این شهر اجرا شد و پس از ۲ بار به تعویق افتادن، اجرای آن از دوم تیر امسال از سر گرفته شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.