| کد خبر: 219401 |

کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد پایتخت

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کاهش کیفیت‌هوا در برخی مناطق پرتردد پایتخت و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس طی امروز (۲ مهر ماه) دور از انتظار نخواهد بود.

تین نیوز

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کاهش کیفیت‌هوا در برخی مناطق پرتردد پایتخت و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس طی امروز (۲ مهر ماه) دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا در نخستین ساعات امروز (۲ مهر ماه) با افزایش ترافیک صبحگاهی و برقراری جو آرام طی ساعات گذشته کیفیت هوا در مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می گیرد.

طی روز با عدم وزش باد مؤثر شرایط مناسب جهت تجمع آلاینده‌ها فراهم خواهد شد و کیفیت هوا در برخی مناطق در وضعیت نامطلوب باقی خواهد ماند. در شامگاه امشب (۲ مهر ماه) نیز با افزایش ترافیک و تداوم این شرایط جوی بر غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق افزوده می‌شود و احتمال می‌رود کیفیت هوا در پاره‌ای از مناطق پرتردد در شرایط ناسالم به‌ویژه برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

با افزایش تندی باد تا صبح فردا (۳ مهر ماه) تا حدودی از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد و با وجود آغاز تردد خودروها برقراری شرایط قابل‌ قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

طی روز حاکمیت جو آرام و کاهش تندی باد تا حدودی باعث تجمع آلاینده‌ها خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که در ساعات پایانی فردا (۳ مهر ماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد که ناشی از افزایش ترافیک شامگاهی و عدم وزش باد مؤثر است.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته « ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون » با میانگین ۹۴ بود و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۸۵ است‌ و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.