| کد خبر: 219357 |

۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه راه خلخال - منجیل تزریق شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تزریق ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار جدید برای ادامه عملیات اجرایی پروژه راه اصلی خلخال ،کلور،درام به منجیل خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تزریق ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار جدید برای ادامه عملیات اجرایی پروژه راه اصلی خلخال ،کلور،درام به منجیل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا ، محبوب حیدری روز سه‌شنبه در بازدید از عملیات اجرایی پروژه در حال ساخت راه خلخال - منجیل افزود: از ۴۲ کیلومتر مجموع این محور اصلی در حوزه استحفاظی استان اردبیل ۳۲ کیلومتر در حال اجرا بوده و پیمانکار این پروژه با بکارگیری ۳۳ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک تلاش می‌کند تا کار این پروژه شتاب گیرد.

 وی با تقدیر از تلاش پیمانکار و عوامل دست‌اندرکار اجرایی پروژه اظهارداشت: برغم اینکه مطالبات پیمانکار بمبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال در این پروژه هنوز پرداخت نشده اما پیمانکار عملیات اجرایی پروژه را فعال نگه داشته و در حال حاضر نیز عملیات خاکبرداری ، خاکریزی و ابنیه فنی این مسیر در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در جلسه‌ای که در محل کارگاه پروژه و در قطعه کلور به درام این راه برگزار شد، پیمانکار پروژه قول مساعد داد که نسبت به افزایش تعداد ماشین‌آلات پروژه اقدام کنند تا روند اجرایی این پروژه را تسریع بخشد.

 حیدری بیان کرد: اعتباراتی برای این پروژه از محل جهش تولید به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال ، توازن  منطقه‌ای ۷۰ تا ۱۰۰ میلیارد ریال و پیوست یک قانون بودجه  کشور ۱۷۰ میلیارد ریال و در مجموع  بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال برای ادامه علمیات اجرای این پروژه در سال جاری اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با پیگیری استاندار اردبیل ، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ، نماینده شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس و اداره کل راه و شهرسازی استان پروژه راه خلخال به منجیل  روند سرعتی به خود گرفته و پیش‌بینی می‌کنیم تا یک ماه آینده با حل مشکلات مالی ، کار ادامه و تکمیل پروژه با سرعت بیشتری ادامه یابد.

او اظهارداشت: تمام پروژه‌ها و طرح‌های راه‌سازی جنوب این استان در شهرستان‌ خلخال فعال بوده و محدودیت اعتباری مانع از پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها نشده است.

وی افزود: با وجود بدهی ۴۰۰ میلیارد ریالی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل به پیمانکاران مجری سه پروژه بزرگ راه‌سازی در جنوب استان اردبیل یکی از این سه پروژه تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته و ۲ پروژه نیز هم‌اکنون با تلاش پیمانکاران در حال اجرا و تکمیل هستند.

وی گفت: هدف از اجرای پروژه ملی و مهم راه خلخال - منجیل را عاری بودن این مسیر از هرگونه گردنه برف‌گیر، کاهش فاصله شهرستان خلخال به مرکز کشور و استان‌های شمالی، افزایش ظرفیت‌های شهرستان به لحاظ مسائل اقتصادی، جذب سرمایه‌گذار و اهداف گردشگری اعلام کرد .

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.