| کد خبر: 219317 |

◄ برگزیدگان بیست‌ودومین جشنواره شهیدرجایی استان تهران

بیست و دومین جشنواره شهیدرجایی استان تهران که امروز (دوشنبه 31 شهریور 99) با سخنرانی استاندار تهران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و معاون سازمان اداری و استخدامی کشور کار خود را ادامه داده بود، با معرفی برگزیدگان جشنواره بیست‌ودوم، به شرح زیر پایان یافت.

تین نیوز

به گزارش تین نیوز، بیست و دومین جشنواره شهیدرجایی استان تهران که امروز (دوشنبه 31 شهریور 99) با سخنرانی استاندار تهران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و معاون سازمان اداری و استخدامی کشور کار خود را ادامه داده بود، با معرفی برگزیدگان جشنواره بیست‌ودوم پایان یافت.

 

معرفی برگزیدگان

«حسین صبوری»، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به عنوان برگزیده گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت استان انتخاب و «آرش کردی» نیز در این گروه شایسته قدردانی شناخته شده است.

«فرزانه دهنادی»، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران به عنوان برگزیده گروه عمومی و قضایی انتخاب و «سعید محمودی»، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران نیز در این گروه شایسته قدردانی معرفی شده است.

برگزیده گروه تولیدی و خدماتی نیز «محمودرضا طاهری» مدیرکل استاندارد استان تهران بوده و «محمدرضا نوری»، رییس امور مالیاتی شهر و استان تهران در این گروه شایسته قدردانی است.

«پروانه رضایی‌بختیاری» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز به عنوان برگزیده گروه سلامت و رفاه اجتماعی معرفی شده است.

«محمد صیدلو»، مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران نیز به عنوان برگزیده گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی انتخاب و «عبدالرضا فولادوند» مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران شایسته قدردانی شناخته شده است.

«حشمت‌الله حیات الغیب»، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران و «محمود محمودی» سرپرست تعاون روستایی استان نیز به صورت مشترک به عنوان برگزیده در شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی شدند.

«صابر پرنیان» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران نیز به عنوان برگزیده محور تحقق اهداف برنامه‌های توسعه استان با رویکرد جهش تولید انتخاب شد.

«عباسعلی کریمی» رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران، «جلیل کوهپایه‌ای» رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران و «علیرضا زالی» علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهید بهشتی نیز در محور مدیریت بیماری کرونا به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

«مهدی فروزش»، مدیرکل پزشکی قانونی استان، «حسین زین‌الصالحین» مدیرکل ثبت احوال استان، «عبدالله مرتضوی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان و «حسین امیری گنجه» مدیرکل تامین اجتماعی غرب استان تهران هم به عنوان برگزیدگان محور اصلاح نظام اداری انتخاب شدند.

«کریم ذوالفقاری» مدیرکل جهاد کشاورزی و «یدالله صادقی» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران به عنوان برگزیدگان محور اقتصاد مقاومتی معرفی شدند.

«سیدمحمد حسینی» مدیرکل بیمه سلامت استان تهران هم در محور تعامل با سازمان‌های حاکمیتی برگزیده شد.

«محمود نیلی احمدآبادی» رییس دانشگاه تهران نیز به عنوان برگزیده در محور آموزش‌های الکترونیکی انتخاب شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.