| کد خبر: 219282 |

◄ پایان اورهال هواپیمای ۷۴۷ باری توسط متخصصان فنی هما

صبح امروز اصحاب رسانه از اورهال یک فروند هواپیمای 747 باری که توسط متخصصان مهندسی و تعمیرات "هما" انجام شده بود بازدید کردند.

تین نیوز

صبح امروز اصحاب رسانه از اورهال یک فروند هواپیمای 747 باری که توسط متخصصان مهندسی و تعمیرات "هما" انجام شده بود بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، رحیم باغبان، مدیر آشیانه شماره یک هما در خصوص اورهال هواپیمای باری 747 عنوان کرد: سن این هواپیما 50 ساله است که به همت و تلاش متخصصین تعمیر و نگه داری به مدت میانگین دو ماه اورهال آن انجام گرفته است.

او در ادامه به سن این ناوگان اشاره کرد و گفت چند سال پیش بود که مدیرعامل بویینگ از ما بابت عملیاتی نگه داشتن این هواپیمای 50 ساله تقدیر و تشکر کرد چرا که ما این هواپیما را باتمام قوانین و استانداردهای بین المللی عملیاتی و نگه داری کرده ایم.

او با بیان اینکه این هواپیما یکی از استراتژیک ترین ناوگان هما محسوب می شود گفت: این هواپیما صبح فردا پس از انجام اورهال پرواز باری خود را به مقصد دبی انجام خواهد داد.

باغبان با اشاره به اینکه این هواپیما در شرایط بحرانی همچون زلزله کرمانشاه به مردم عزیز کشور خدمت رسانی کرده است، گفت: این هواپیما ظرفیت جابجایی صد تن بار را دارد.

مدیر آشیانه شماره یک هما با بیان اینکه چک سنگین این هواپیما به مدت دو ماه به طول انجامید توضیح داد: تلاش کردیم اکثر قطعات را در داخل تهیه کنیم و عمده ترین قطعات در کارگاه تخصصی ایران ایر تعمیر شد.

او ضمن تاکید به اینکه همکاران ما بیست و چهار ساعته تلاش کردند که زمان اورهال این هواپیمت رت در کمترین زمان مدت به پایان برسانند گفت : پروازهای هواپیمای باری به صورت موردی انجام میشود و پروازهای برنامه ای ندارد. از همین رو سایکل و ساعت پروازی  در خصوص انجام اورهال این هواپیما مهم است.

باغبان با اظهار به اینکه هیچیک از هواپیماهایی که در دوران برجام خریداری شد، به دلیل نبود قطعه زمینگیر نیستند، عنوان کرد: از این هواپیمای باری در شرایط بحرانی مانند عدم تعادل در بازار گوشت استفاده شد و توانستیم محموله‌های گوشت را به کشور بیاریم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.