| کد خبر: 21928 |

جاد‌ه‌های روستایی شهرستان دیلم بهسازی می‌شود

تین نیوز | نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مسئولان وزارت راه و شهرسازی مقرر شده جاده‌های روستایی شهرستان دیلم زیر سازی و آسفالت شود
 
عبدالکریم جمیری صبح امروز در بازدید از وضعیت محور گره به گچساران در شهرستان دیلم با بیان اینکه یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه هر منطقه و شهرستان محورهای ارتباطی است اظهار کرد: شهرستان دیلم از شمالی‌ترین شهرستانهای استان بوشهر دارای محورهای ارتباطی نا مناسبی است که برای برطرف شدن این مشکلات برنامه ریزی مهمی صورت گرفته است.
 
وی با بیان اینکه  محورگره به گچساران از محورهای پرتردد و حادثه ساز است گفت: قول وزیر راه برای حل مشکلات محور گره به گچساران در شهرستان دیلم اجرایی می‌شود.
 
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محورهای روستایی دیلم بهبود می‌یابد افزود: با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مسئولان وزارت راه و شهرسازی مقرر شده جاده‌های روستایی شهرستان دیلم زیر سازی و آسفالت شود.
 
جمیری با بیان اینکه بیشتر جاده روستایی در این شهرستان با مشکلات تردد روبه‌رو است، تاکید کرد: تامین رضایت‌مندی مردم مهم‌ترین سیاست دولت است که در این راستا باید راهکارهای لازم برای تحقق مطالبات مردم به ویژه در حوزه راه روستایی صورت بگیرد.
 
وی، با بیان اینکه خدمت‌گذاری به مردم از رسالت‌های مهم مسئولان است عنوان کرد: توسعه فرهنگ و روحیه جهادی، انقلابی و تلاش در جهت خدمت‌گذاری به مردم یک امر واجب است و در بین مسئولان این امر وجود دارد.
 
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمادگی دارم مسائل و مشکلات را با مسئولان و مقامات ارشد کشور و استان پیگیری کنم، افزود: یکی از مهم‌ترین راههای برطرف شدن مشکلات در حوزه‌های گوناگون پیگیری آن است که این مهم در اولویت برنامه‌های کاری قرار دارد.
 
در این نشست مشکلات حوزه‌های گوناگون از جمله آب کشاورزی، ظرفیت مخابرات، اینترنت و مشکلات برقرسانی ارائه و راههای پیگیری آن بررسی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.