| کد خبر: 219246 |

جاده‌های مازندران زیر بار محدودیت‌های ترافیکی پایان تابستان رفت

رییس پلیس راه مازندران گفت که برای تسهیل در تردد خودروهای عبوری و بازگشت مسافران از سفر تابستانی ، طرح ترافیکی طی روزهای یکشنبه سی‌ام و دوشنبه سی‌ویکم شهریوردر محورهای اصلی استان اجرایی می‌شود.

تین نیوز

رییس پلیس راه مازندران گفت که برای تسهیل در تردد خودروهای عبوری و بازگشت مسافران از سفر تابستانی ، طرح ترافیکی طی روزهای یکشنبه سی‌ام و دوشنبه سی‌ویکم شهریوردر محورهای اصلی استان اجرایی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا قدمی افزود : بر اساس برنامه ریزی از ساعت ۱۵ روزهای یکشنبه و دوشنبه ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه جاری تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت ۱۸ هم از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران و شمال یک طرفه می شود.

وی گفت که محدودیت ترافیکی در کندوان تا ۲ بامداد ادامه خواهد داشت.

سرهنگ قدمی افزود : در محور هراز هم تردد خودروها از ساعت ۱۹ امروز یکشنبه و فردا دوشنبه از سمت رودهن به سمت آمل ممنوع است و از آمل به رودهن نیز به صورت یکطرفه برقرار می شود و این محدودیت نیز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد : محدودیت ترافیکی روزهای آخر تابستان بر اساس برآورد احتمالی افزایش تردد در سطح جاده های اصلی استان مازندران برنامه ریزی شد تا مسافران برگشتی بتوانند با آسودگی خاطر و خطر کمتری به خانه های خود برگردند.

سرهنگ قدمی گفت : هم اکنون تردد در محورهای اصلی استان مازندران از جمله هراز و کندوان در مسیر جنوب به شمال به صورت پرحجم است و احتمال ترافیک سنگین نیز وجود دارد.

هراز و کندوان دو محور اصلی مرکزی و غربی استان مازندران محسوب می شود که حدود ۱۱ درصد از ترافیک جاده ای استان را دارند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر از این راهها را محورهای اصلی تشکیل می دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.