| کد خبر: 219192 |

در ارزیابی جشنواره شهید رجایی؛

◄ راه و شهرسازی اردبیل دستگاه برتر انتخاب شد

اردبیل| برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در اردبیل تجلیل شدند که اداره کل راه و شهرسازی این استان براساس عملکرد شاخص خود در یک سال گذشته به عنوان دستگاه برگزیده معرفی شد.

تین نیوز

اردبیل| برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در اردبیل تجلیل شدند که اداره کل راه و شهرسازی این استان براساس عملکرد شاخص خود در یک سال گذشته به عنوان دستگاه برگزیده معرفی شد.

به گزارش تین نیوز، در آئین معرفی و تجلیل از دستگاه‌های برتر و برگزیده جشنواره شهید رجایی که در استانداری اردبیل برگزار شد، با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره از مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل تجلیل شد تا این اداره کل در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت دستگاه برتر شناخته شود.

استاندار اردبیل در این مراسم با قدردانی از زحمات یک ساله مجموعه راه و شهرسازی استان اردبیل با اولویت احداث و توسعه راه و بزرگراه اظهار کرد: خوشحال هستیم که مدیریت موفق این مجموعه با سفر هفتگی به تهران به دنبال جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های زیربنایی استان هستند.

اکبر بهنامجو خاطرنشان کرد: توسعه بزرگراه‌ها یکی از محورهای اصلی کار و تلاش در این استان محسوب می‌شود و تلاش بر این است تا بهره‌مندی این استان از بزرگراه‌ها حداقل به میانگین کشوری برسد.

وی گفت: سال  گذشته 50 کیلومتر و امسال نیز 60 کیلومتر بزرگراه با تلاش و پیگیری مجموعه وزارت راه و شهرسازی و اداره کل در حال اجراست که امیدواریم در یک برنامه پنج ساله شاهد ارتقای ایمنی در جاده‌های مواصلاتی استان باشیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: در کنار احداث بزرگراه در شمال و جنوب این استان اداره کل راه و شهرسازی تلاش می‌کند تا بحث احداث مسکن در قالب طرح اقدام ملی را به همراه توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی انجام دهد که این امر زمینه کاهش ناهنجاری‌ها و افزایش آرامش عمومی را به همراه خواهد داشت.

در این مراسم رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل نیز به تلاش شبانه‌روزی مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل در پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی در استان اشاره کرد و گفت: در سایه این تلاش‌ها همه راه‌های استان در دو سال گذشته دارای ردیف اعتبار ملی هستند.

داود شایقی افزود: در سالجاری علاوه بر راه آهن از محل سفر رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اعتبار مناسب برای توسعه بزرگراه‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این بخش در نظر گرفته شده تا افزایش ایمنی و کاهش تلفات جاده‌ای را شاهد باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.