| کد خبر: 219190 |

افزایش کرایه اتوبوس‌های رزروی از ۲ هفته آینده

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی تهران از انعقاد قرارداد با یکی از شرکت‌های تاکسی‌ اینترنتی خبر داد و گفت: کرایه مینی‌بوس و اتوبوس‌های رزروی از دو هفته آینده افزایش می‌یابد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی تهران از انعقاد قرارداد با یکی از شرکت‌های تاکسی‌ اینترنتی خبر داد و گفت: کرایه مینی‌بوس و اتوبوس‌های رزروی از دو هفته آینده افزایش می‌یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، احمد تابنده، مدیرعامل شرکت اتوبوس ومینی‌بوس‌های رزروی تهران درباره افزایش نرخ کرایه‌های اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی اظهار داشت: از دو هفته آینده به صورت پله‌ای نرخ کرایه اتوبوس ومینی‌بوس‌های رزروی افزایش می‌یابد و در حال حاضر میزان کرایه‌ها با 60 تا 70 درصد تخفیف از مسافرات دریافت می‌شود.

وی افزود:‌افزایش نرخ کرایه‌ها به صورت گام به گام صورت می‌گیرد و در مرحله نخست افزایش 15 درصدی را خواهیم داشت که این موضوع از طریق اپلیکیشن مربوطه به مسافران اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت اتوبوس ومینی‌بوس‌های رزروی تهران ادامه داد: نرخ کرایه‌ها باید به صورتی باشد که فعالیت برای رانندگان خودمالک نیز مقرون به صرفه باشد.

تابنده در ادامه از انعقاد قرارداد با یکی از شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی خبر داد و گفت:‌اپلیشکین به سیستم یکی از تاکسی‌های اینترنتی افزوده می‌شود و شهروندان امکان رزرو اتوبوس و مینی‌بوس را از این طریق خواهند داشت که از این روش روند خدمت رسانی به مسافران با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

وی بیان داشت: آمار مسافران اتوبوس و مینی‌بوس رزروی در حال افزایش است و استقبال تهرانی‌ها از این ناوگان خوب بوده لذا بر همین اساس به دنبال گسترش و توسعه ناوگان در خطوط مختلف هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.