| کد خبر: 219067 |

افزایش پروازهای فرودگاه بین‌المللی بیرجند

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با اشاره به افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند، گفت: با برقراری پروازهای جدید از امروز، تعداد پروازهای استان از هفته‌ای ۲۶ پرواز به ۲۸ پرواز افزایش یافت.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با اشاره به افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند، گفت: با برقراری پروازهای جدید از امروز، تعداد پروازهای استان از هفته‌ای ۲۶ پرواز به ۲۸ پرواز افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عظیم طهماسبی، امروز چهارشنبه ۲۶ شهریور به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: پرواز فوکر ۱۰۰ هواپیمایی کارون روزهای چهارشنبه ساعت ۰۶:۳۰ از تهران به سمت بیرجند پرواز کرده ساعت ۰۸:۰۰ وارد فرودگاه بیرجند شده و ساعت ۰۸:۴۵ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: طی رایزنی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته توسط این اداره کل جهت افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند پرواز چهارشنبه صبح در مسیر تهران-بیرجند-تهران توسط هواپیمایی کارون برقرار شد.

وی افزود: طی مکاتباتی که با تمامی ایرلاین‌های فعال در کشور داشتیم چند ایرلاین همکاری خود را با این اداره کل اعلام کردند که از بین شرکت‌های یاد شده هواپیمایی کارون که ناوگان پرواز آن غالبا هواپیماهای بدنه متوسط است، مورد موافقت قرار گرفت.

طهماسبی با اشاره به اینکه توسعه خراسان جنوبی در گرو اتصال این استان به مراکز اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است، گفت: خراسان جنوبی دارای ظرفیت مناسبی در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری، معدن و کشاورزی بوده و توسعه حمل و نقل هوایی کمک شایانی به پیشرفت این استان خواهد کرد.

وی با تاکید بر انجام پروازها بدون تاخیر و  جلب رضایت مردم و مسافرین، یادآور شد: این اداره کل آماده برقراری پروازها در دیگر مسیرهای مورد تقاضای مردم همچون زاهدان، کیش، قشم و... همچنین افزایش پرواز در مسیر تهران، مشهد در روزهای هفته که نیاز به افزایش پرواز است را دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.