| کد خبر: 218963 |

پیش بینی ساخت ۵۰ هزار مسکن ملی در پرند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از پیش بینی ساخت مسکن ملی برای ۵۰ هزار نفر در پرند همراه با تامین سرانه های خدماتی در این محدوده خبر داد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از پیش بینی ساخت مسکن ملی برای ۵۰ هزار نفر در پرند همراه با تامین سرانه های خدماتی در این محدوده خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد تقی زاده در تشریح وضعیت مسکن ملی در استان تهران گفت: کار مطالعات الحاق ۴۴۵ هکتاری طرح اقدام ملی مسکن به محدوده شهر پرند به اتمام رسیده و پیش تر هم کلیات این طرح تصویب شده و در کارگروه امور زیربنایی استان تهران الحاق این اراضی به محدوده شهر پرند برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن به تصویب رسید.

وی افزود: به این ترتیب پیش بینی ساخت مسکن ملی در پرند برای ۵۰ هزار نفر انجام شده است و در حقیقت حداکثر بارگذاری نهایی جمعیت با احتساب ساخت واحدهای مسکن ملی در شهر پرند ۵۰ هزار نفر است و این شهر بیش از این ظرفیت جمعیت پذیری ندارد و تنها زمانی پذیرای جمعیت بیشتر است که زیرساخت های بهداشتی و آموزشی در این شهر متناسب با جمعیت پرند افزایش یابد.

وی تاکید کرد: الحاق ۴۴۵هکتار به اراضی شهر پرند به شکل مشروط در جلسه کارگروه امور زیربنایی صورت گرفته است و پیمانکار این طرح موظف شد تا در نقشه نهایی نسبت به لکه گذاری سرانه ها اقدام کند تا در کمیسیون ماده ۵ استان تهران هم مصوب شود. بی تردید باید تامین سرانه های خدماتی در این محدوده متناسب با جمعیت انجام شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.