| کد خبر: 218957 |

تسریع در احداث راه‌ قزوین-الموت-تنکابن

وزیر راه و شهرسازی در ساختمان دادمان با مجمع نمایندگان استان قزوین دیدار و گفتگو کرد و به بررسی مسائل و مشکلات استان و همچنین پیگیری و تعیین تکلیف تصمیماتی که در سفر ماه گذشته به استان قزوین داشت، پرداخت.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در ساختمان دادمان با مجمع نمایندگان استان قزوین دیدار و گفتگو کرد و به بررسی مسائل و مشکلات استان و همچنین پیگیری و تعیین تکلیف تصمیماتی که در سفر ماه گذشته به استان قزوین داشت، پرداخت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی شب گذشته ۲۴ شهریور با مجمع نمایندگان استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، جمع بندی و تعیین تکلیف سفر اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین انجام و مشکلات و مسائل استان توسط نمایندگان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. موضوعات مورد بحث در این نشست که در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی انجام شد، شامل احداث و آسفالت راه های روستایی استان، تسریع  در احداث راه اصلی قزوین-الموت-تنکابن و تعیین تکلیف راه اصلی قزوین- الموت-کلاچای در استان گیلان، تعیین تکلیف طرح جامع و تفصیلی شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت از جمله معلم کلایه، رازمیان، نرجه، شال، ضیاء آباد، سگزآباد و ارداق، ساماندهی وضعیت فعلی راه آهن در شهر تاکستان و دوخطه شدن راه آهن، رسیدگی به جاده های مناطق محروم استان از جمله طارم و الموت و پیگیری مکاتبات نمایندگان بویین زهرا و تاکستان بود.

همچنین، تامین ماشین آلات برای مناطق کم برخوردار و کوهستانی استان، تسریع در پروژه های بازآفرینی استان و تسریع در تخصیص زمین و فراخوان برای تامین اماکن عمومی از دیگر موارد مورد بحث و بررسی در این نشست بود.

 معاونان وزیر، مهران کفاش معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها، مهدی عبوری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، عبدالهاشم حسن نیا مدیرعامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سیدقاسم بی نیاز رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین، مبارک قدم مدیر کل راه و شهرسازی استان، حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در جلسه حضور داشتند.

سیاهکلی نماینده قزوین، آبیک، البرز، محمدبیگی نماینده قزوین و آبیک و البرز، عباسپور نماینده بویین‌زهرا، رحمانی نماینده تاکستان از جمله نمایندگان استان بودند که در نشست ساختمان دادمان حضور به هم رساندند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سيدمرتضي ناصريان 0 0

    در تيتر به راه آهن اشاره شده كه اشتباه است. اين مطلب در باره راه است

    • تین نیوز 0 0

      با تشکر اصلاح شد