| کد خبر: 218908 |

معاون استاندار اردبیل:

◄ طرح توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی در دستور کار قرار دارد

اردبیل| معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از فراهم شدن طرح توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی اردبیل در ماه‌های آتی خبر داد.

تین نیوز

اردبیل| معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از فراهم شدن طرح توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی اردبیل در ماه‌های آتی خبر داد.

بهروز ندایی در گفت‌وگو با تین نیوز، با بیان اینکه در قالب دفاتر تسهیل‌گری سعی بر این بوده تا در این مناطق مشکلات و معضلات مردم احصا شده و در حل آن برنامه‌ریزی شود، اظهار کرد: امیدواریم به سرعت انشعابات آب، برق، گاز و ... به ساکنان این منطقه واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: با تعیین تکلیف پروژه‌های اجرایی در این منطقه و همچنین اجرای کامل طرح ساماندهی و توانمندسازی سعی داریم تا با هکاری شهرداری خدمات مناسبی به ساکنان این منطقه ارائه شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: بخشی از ساکنان این منطقه در خارج از محدوده شهر قرار دارند که ارائه خدمات به آنها نیازمند اصلاح و بازنگری در طرح تفصیلی شهر است

ندایی بیان کرد: ما برای ساکنان داخل محدوده شهر ارائه خدمات را به صورت دقیق و مستمر انجام می‌دهیم ولی با تاکید مسئولان راه و شهرسازی مبنی بر ارائه خدمات به ساکنان این مناطق در چارچوب قوانین و مقررات سعی مان بر این خواهد بود تا با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان اقدامات قانونی را انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یک سوم جمعیت اردبیل در حدود 180 هزار نفر در محلات سیزده‌گانه اردبیل سکونت دارند، خاطرنشان کرد: در محله ایران‌آباد و عدالت‌آباد که نمونه‌ای از محلات کمتر توسعه یافته است، ما شاهد کاستی‌های زیادی هستیم که از این بابت همواره شرمنده اهالی منطقه در ارائه خدمات مطلوب می‌باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: برای تعادل‌بخشی در این مناطق و تقسیم امکانات به صورت عادلانه در بین ساکنان سعی داریم تا سازوکارهای مناسب این کار را فراهم کنیم که در قالب نشست‌های تخصصی نسبت به تسریع در خدمات‌رسانی به ساکنان مناطق محروم اردبیل اقدام خواهد شد.

ندایی تصریح کرد: ساکنان مناطق محروم نیز همانند سایر شهروندان حق برخورداری از امکانات شهری را دارند که شهرداری اردبیل با ارائه برنامه‌های مدون و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید روند خدمات‌رسانی شهری در این مناطق را تسریع بخشد.

وی توانمندسازی ساکنان این مناطق را نیز یادآور شد و بیان کرد: با قول مساعد معاون وزیر راه و شهرسازی قرار شد پروانه رایگان برای متقاضیان احداث واحدهای مسکونی در بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی در نظر گرفته شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.