| کد خبر: 218892 |

راه ۱۱ روستای خلخال امسال آسفالت می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان توجه به رفع محرومیت از مناطق روستایی گفت: آسفالت راه ۱۱ روستای خلخال امسال انجام می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان توجه به رفع محرومیت از مناطق روستایی گفت: آسفالت راه ۱۱ روستای خلخال امسال انجام می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، کلیم الله وثوقی روز دوشنبه در بازدید از جاده های روستایی خلخال افزود: امسال در طرح احداث راه های استان اردبیل آسفالت راه ۱۱ روستای آق بلاغ کرد، اناویز ،گلوجه ، لوجه ، سوسهاب ، میانرودان، سقزچی، قره تیکان، ونن، کرکزلو و روستای کمر خلخال در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهارداشت: با توجه به اینکه شاخص برخورداری مردم این منطقه از راه آسفالت روستایی در استان اردبیل پایین ترین شاخص است ، با اولویت بندی روستاهای نیازمند راه مناسب تلاش می شود فاصله این شاخص را به حداقل میانگین استانی برسانیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: امسال در جاده های خلخال به اسالم ، خلخال به کوثر ، خلخال به کلور و خلخال به هشتجین پروژه روکش آسفالت اجرا می شود و در مجموع اعتباری بالغ  بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای حذف نقاط حادثه خیز ، ارتقای ایمنی راه ها و نگهداری مستمر جاده ها اختصاص یافته است.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: در حال حاضر بزرگترین دغدغه مردم شهرستان های خلخال و کوثر در حوزه راه بویژه راه های روستایی پایین بودن ۲۰ درصدی شاخص بهره مندی مردم منطقه از راه های مناسب است که باپیگیری های مختلف اقدامات لازم در رفع این مشکل در حال انجام است.

سیدغنی نظری همچنین با رد شایعه تعطیلی جاده خلخال - منجیل گفت: با رایزنی های صورت گرفته ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار به ادامه عملیات اجرایی این پروژه تزریق شده و پروژه راه هشتجین به سه راهی اردبیل به سرچم نیز  با قاطعیت پیگیری می شود.

خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.