| کد خبر: 218880 |

تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات راه‌آهن

استاندار بوشهر عنوان کرد: بدون اینکه هیاهو کنیم، خط راه آهن را از بوشهر شروع کردیم و سال قبل و امسال تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات راه‌آهن را داشتیم.

تین نیوز

استاندار بوشهر عنوان کرد: بدون اینکه هیاهو کنیم، خط راه آهن را از بوشهر شروع کردیم و سال قبل و امسال تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات راه‌آهن را داشتیم.

عبدالکریم گراوند روز جاری در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر بزرگترین الگو برای همه ما هستند تا راه را در مسیر خدمت‌گذاری به مردم فراموش نکنیم.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر ظرفیت بالایی در حوزه اقتصادی دارد، تصریح کرد: استان بوشهر باید سال‌ها پیش از خط ریل برخوردار می‌شد ولی انجام نشده است.

گراوند با بیان اینکه دنبال خدمت به مردم هستیم، تصریح کرد: بدون اینکه هیاهو کنیم، خط راه آهن را از بوشهر شروع کردیم و سال قبل و امسال تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات راه‌آهن را داشتیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه درمان، افزود: در مرکز استان بوشهر تک بیمارستانی هستیم و کمبودهای بسیار زیادی در بوشهر داریم، بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر تا مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مشکل آب را در استان بوشهر حل شده است، خاطرنشان کرد: ۱۲۰ میلیارد تومان در حوزه آب و فاضلاب استان بوشهر در سال گذشته و امسال هزینه کرده‌ایم.

گراوند با بیان اینکه ۲۰ درصد از منابع اعتباری در اختیار استان و ۸۰ درصد اعتبارات ملی است، گفت: همه مدیران باید در جذب اعتبارات ملی در تکمیل طرح های عمرانی تلاش کنند.

۱۰۸ شاخص عمومی و ۸۷۰ شاخص اختصاصی برای ارزیابی دستگاه‌های اجرایی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در جشنواره شهید رجایی در استان بوشهر گفت: امسال دستگاه‌های اجرایی در ۱۰۸ شاخص عمومی و ۸۷۰ شاخص اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفتند که به طور میانگین هر دستگاه در ۱۵ شاخص و عملکرد برخی دستگاه‌‌ها نیز در ۵۰ شاخص ارزیابی شده است.

علی درویشی ادامه داد: در مجموع دستگاه‌‌ها نسبت به سال گذشته عملکرد قابل قبول تری داشته اند که این روند خدمت‌رسانی مطلوب بایست در طول سال تداوم داشته باشد.

دستگاه‌های اجرایی برتر استان بوشهر

به گفته وی در حوزه شاخص‎های عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با ایجاد یک‌هزار و ۸۳۷ فرصت شغلی و سرمایه‎گذاری ۷۴ هزار میلیارد ریال در بخش صنعت و در بخش اختصاصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به لحاظ اقدامات صورت گرفته در راستای برخورداری مناطق محروم و کم برخوردار از خدمات فرهنگی به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: در شاخص تخصصی، اداره کل امور مالیاتی به واسطه تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی درآمدهای مالیاتی به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

وی اظهار کرد: در گروه تولیدی و خدماتی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر به لحاظ کاهش کانون‎های بیماری، و در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به لحاظ اقدام‌‌ات برجسته در زمینه گسترش و ارتقای مهارت آموزی موفق به کسب عنوان برتر شدند.

این مسئول اظهار کرد: در گروه سلامت و رفاه اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند.

درویشی خاطرنشان کرد: در گروه عمومی و قضایی اداره کل ثبت احوال استان بوشهر به لحاظ احراز رتبه دوم کشوری در ثبت‌نام کارت ملی هوشمند حائز کسب رتبه برتر شد. همچنین در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به واسطه تکمیل فاضلاب بافت تاریخی و افزایش ظرفیت آب شیرین کن استان از ۱۰ هزار به ۲۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در روز و اداره کل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر به لحاظ تحقق جوان‌ترین ناوگان اتوبوسی و اجرای آسفالت‎های حفاظتی به عناوین برتر دست یافتند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر عنوان کرد: در حوزه ارتباط با رسانه اداره کل استاندارد استان بوشهر و در بخش انتصاب بانوان نیز اداره کل انتقال خون استان بوشهر با انتصاب ۶۵ درصدی بانوان حائز رتبه‌‌های برتر شدند.

وی گفت: در شاخص بیشترین میزان ارتقاء امتیاز اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر به لحاظ تقلیل زمان صدور احکام مستمری‌بگیران از ۲۰ روز به ۱۰ روز، رشد ۲۱ درصدی بیمه شدگان اختیاری و ارائه خدمات دفترچه بیمه درمان به صورت غیرحضوری به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.

درویشی اظهار کرد: در شاخص بهبود فضای کسب و کار نیز اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر به لحاظ راه‎اندازی پرداخت الکترونیکی دستگاه‌‌های اجرایی و حذف چک‌‎های فیزیکی از سازوکار بانک‌ها و تشکیل ستاد سرمایه‎گذاری به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

به گزارش ایسنا، در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر همچنین از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت استان بوشهر نیز تقدیر صورت گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.