| کد خبر: 218877 |

آمادگی کامل فرودگاه‌های زاهدان، زابل و ایرانشهر برای پذیرش مسافران چابهار

مدیر کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به تعطیلی یکماهه فرودگاه چابهار اظهار کرد که فرودگاه‌های زاهدان، زابل و ایرانشهر آمادگی کامل جهت پذیرش پرواز و مسافر را دارند.

تین نیوز

مدیر کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به تعطیلی یکماهه فرودگاه چابهار اظهار کرد که فرودگاه‌های زاهدان، زابل و ایرانشهر آمادگی کامل جهت پذیرش پرواز و مسافر را دارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی جزینی زاده، مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وقفه یکماهه پرواز و پذیرش مسافر در فرودگاه چابهار، اظهار کرد: فرودگاه چابهار به این اداره کل طی اطلاعیه هوانوردی (نوتام) اعلام کرده که به دلیل تعمیرات، این فرودگاه از ٢٠ شهریور به مدت یکماه پذیرش پرواز و مسافر را نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه آماده شدن و ساخت فرودگاه جدید چابهار از اولویت‌های منطقه آزاد چابهار و استان است، افزود: تا تکمیل نهایی این فرودگاه؛ فرودگاه‌های زاهدان، زابل و ایرانشهر آمادگی کامل جهت پذیرش پرواز و مسافران چابهار را خواهند داشت.

جزینی زاده خاطرنشان کرد: نزدیکترین فرودگاه به چابهار، فرودگاه ایرانشهر با فاصله ٣۰۰ کیلومتر است.

به گفته وی، فرودگاه‌های استان سیستان وبلوچستان به ویژه فرودگاه‌ شهرهای زاهدان، زابل و ایرانشهر آمادگی پذیرش پرواز و مسافر رابه طور ۲۴ ساعته دارند.

در ادامه، مدیر کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه‌های این استان خبر داد و عنوان کرد: به منظور اجرای پروتکل‌های بهداشتی، تمامی سطوح ترمینال، قبل و بعد از هر پرواز، ضدعفونی و میکروب زدایی می‌شوند.

وی افزود: غربالگری و پایش مسافران ورودی و خروجی با اسکنرهای حرارتی در فرودگاه زاهدان، نصب نشانگرها و تابلو در خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در ترمینال فرودگاه زاهدان و اعلان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک از سوی کارکنان اطلاعات پرواز در ترمینال فرودگاه زاهدان از دیگر مواردی است که در راستای پروتکل های بهداشتی در این استان انجام می‌شود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.