| کد خبر: 218826 |

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل:

◄ محور ماسوله – ماجولان گردشگری استان را متحول خواهد کرد

اردبیل| مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تکمیل محور شال – ماسوله – ماجولان به توسعه و تقویت گردشگری منطقه کمک کرده و مسیر ایمنی را برای تردد مسافران ایجاد می‌کند.

تین نیوز

اردبیل| مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تکمیل محور شال – ماسوله – ماجولان  به توسعه و تقویت گردشگری منطقه کمک کرده و مسیر ایمنی را برای تردد مسافران ایجاد می‌کند. 

به گزارش تین نیوز، محبوب حیدری در جریان بازدید از محور شال – ماجولان – ماسوله در خلخال اظهار کرد: این مسیر به طول 50 کیلومتر در حال احداث است که 35 کیلومتر آن در محدوده استان اردبیل و 15 کیلومتر نیز در محدوده استان گیلان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: تا آخر شهریور ماه کل 35 کیلومتر محدوده استان اردبیل تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد که این پروژه می‌تواند به توسعه و تقویت گردشگری نیز کمک کند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل همت راستین پیمانکاران را در تکمیل پروژه‌های راهداری یادآور شد و بیان کرد: علیرغم مطالبات سنگینی که پیمانکاران از اداره کل راه و شهرسازی دارند، پروژه‌های راهسازی اعم از زیرسازی و آسفالت این مسیر با قوت و قدرت در حال انجام است.

حیدری افزود: پروژه تا آخر شهریور ماه تکمیل خواهد شد هرچند که مطالبات پیمانکاران به شکل کامل قابلیت پرداخت ندارد و این صوری و سعه صدر پیمانکاران را نشان می‌دهد که برای توسعه استان گامی موثر در توسعه و تقویت راه‌های مواصلاتی برمی‌دارند.

وی با قدردانی از همت بلند پیمانکاران در اجرای پروژه‌های عمرانی گفت: با تمام سختی پروژه و نبود منابع و تخصیص اعتبارات پیمانکاران این پروژه‌ها را سرپا نگهداشته و تلاش می‌کنند تا به موقع چنین پروژه‌های زیربنایی را تکمیل و تحویل دهند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: اتمام این پروژه نقش مهمی را در گردشگری شهرستان و استان به همراه دارد که گردشگران ورودی به ماسوله بعد از اتمام این مسیر به راحتی می‌توانند در شهرهای خلخال، کوثر و سایر شهرهای استان حضور داشته باشند.

حیدری از مسئولان استان همجوار گیلان خواست؛ هر چه سریعتر 15 کیلومتر این محور را در محدوده استان گیلان تکمیل کرده و به تردد ایمن مسافران کمک کنند.

وی افزود: با تکمیل این پروژه تردد با یک لایه آسفالت انجام خواهد شد تا این مسیر ارتباطی به فرصت مهم و ارزشمند در تقویت و توسعه گردشگری تبدیل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.