| کد خبر: 218759 |

افزایش ۶ درصدی مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی/ مردودی ۳۹ درصد از خودروها

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران از افزایش ۶ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی خبر داد و گفت: در مجموع ۳۹ درصد از خودروها در معاینات فنی مردود شده‌اند.

تین نیوز

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران از افزایش ۶ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی خبر داد و گفت: در مجموع ۳۹ درصد از خودروها در معاینات فنی مردود شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ حسین مقدم مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران درباره میزان مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی اظهار کرد: تا پایان مرداد ماه 738 هزار و 786 دستگاه خودروی سبک معاینه شده‌اند که این رقم 6 درصد  افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

وی با اشاره به مردودی برخی از خودروها تصریح کرد: در مجموع 39 درصد از خودروها در معاینات صورت گرفته مردود شده‌اند که 27 درصد ازآنها به دلیل گازهای خروجی، 17 درصد به دلیل هم‌راستایی محور، 7 درصد به دلیل کمک فنر، 22 درصد به دلیل تست ترمز و 26 درصد به دلیل وضعیت ظاهری خودروها بوده است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران تصریح کرد: شهروندان باید دو هفته قبل از اتمام اعتبار معاینه فنی خود نسبت به مراجعه به مراکز و تمدید آن اقدام کنند.

وی از شهروندان درخواست کرد که در راستای رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و پروتکل‌های بهداشتی از ماسک استفاده کنند همچنین قبل از آزمون خودرو، برای گردش جریان هوای داخل خودرو همه شیشه‌های خودروی خود را باز بگذارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.