| کد خبر: 218653 |

ناوگان مسافربری خلخال فرسوده است

فرمانده پلیس راه اردبیل به سرچم گفت: ناوگان مسافربری خلخال عمر مفید خود را از دست داده و نوسازی اتوبوس‌های فعال در این ناوگان ضرورت دارد.

تین نیوز

فرمانده پلیس راه اردبیل به سرچم گفت: ناوگان مسافربری خلخال عمر مفید خود را از دست داده و نوسازی اتوبوس‌های فعال در این ناوگان ضرورت دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرگرد نجات حمزه روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک خلخال افزود: در حالی که برابر قوانین و مقررات حداکثر عمر اتوبوس‌های فعال در ناوگان مسافربری کشور ۱۰ سال تعیین شده  ولی هم‌اکنون عمر ۹۵ درصد از اتوبوس‌های ناوگان مسافربری  خلخال بیش از ۱۵ سال است.

وی با بیان اینکه مسوولیت هرگونه حوادث رانندگی ناشی از فرسودگی اتوبوس‌های مسافربری و خسارات جانی و مالی وارده به مسافران متوجه شرکت‌های مسافربری است، اظهار کرد: ادامه فعالیت  وسایط نقلیه فرسوده تهدید سلامتی مسافرانتی  است که روزانه از طریق این اتوبوس‌ها به مرکز کشور جابجا می‌شوند.

سرگرد حمزه از افزایش آمار حوادث رانندگی جاده‌ای و شمار جان باختگان در جاده‌های منطقه جنوب استان اردبیل در سال جاری در مقایسه با زمان مشابه سال قبل خبر داد و گفت: با توجه به اینکه عوامل متعدی در وقوع حوادث رانندگی نقش دارند همکاری دستگاه‌های مرتبط می‌تواند در کاهش تصادفات بسیار موثر باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد و نصب هرگونه سرعت‌گیر و سرعت کاه فاقد ایمنی و علایم هشدار دهنده در جاده‌ها  می‌تواند منجر به وقوع حوادث مرگبار رانندگی شود، افزود: انتظار می‌رود در ایجاد سرعت‌گیرها از سوی ارگان‌های ذی‌ربط این کار با نظریه کارشناس پلیس راه استان و با رعایت کلیه  موارد ایمنی پیش بینی شده از جمله نصب چراغ‌های چشم گربه‌ای وتابلوهای هشداردهند انجام شود.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.