| کد خبر: 21863 |

قول وزیر راه برای حل مشکلات محور گره به گچساران در شهرستان دیلم

تین نیوز | نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی با مطرح کردن مشکل محور گره به گچساران، ایشان به صورت مکتوب دستور پیگیری این موضوع را داد.
 
عبدالکریم جعفری صبح امروز در نشست با برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم با اشاره به مسائل و مشکلات در حوزه راه‌های روستایی این شهرستان، اظهار داشت: در نشستی که با معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد در خصوص آسفالت جاده‌های روستایی و مشکلات موجود در این حوزه موضوعات منتقل شد و وی نیز قول مساعدی برای کمک و همکاری در این را زمینه داد.
 
جمیری از قول وزیر راه و شهرسازی برای بهسازی جاده گره- گچساران خبر داد، و گفت: با مطرح کردن این مسئله و مشکلات آن قول مساعدی از سوی وزیر راه و شهرسازی برای حل این مشکل نیز داده شد و وزیر نیز به صورت مکتوب دستور پیگیری این موضوع را داد.
 
وی با بیان اینکه اکثر جاده روستاهای این شهرستان با مشکلاتی مواجه است، تاکید کرد: باید با شتاب و تلاش بیشتر سعی کرد تا این مشکلات برطرف و رضایتمندی مردم فراهم شود زیرا دولتی موفق خواهد بود که بتواند رضایت مردم را جلب کند.
 
جمیری با بیان اینکه رضایتمندی مردم موجب قوام و دوام این نظام است، عنوان داشت: جنس انقلاب ما معنوی است و روحیه جهادی، انقلابی و تلاش در جهت خدمتگذاری به مردم یک امر واجب است و در بین مسئولین این امر وجود دارد.
 
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمادگی دارم مسائل و مشکلات را با مسئولان و مقامات ارشد کشور و استان پیگیری کنم، اظهار داشت: اگر در جایی از کار مشکلی به وجود آمد که نیاز به پیگیری داشته باشد، در انجام آن کوتاهی نخواهم کرد.
 
در ابتدای این نشست نیز مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.
 
نبود اعتبارت کافی در حوزه برق، مشکل آب در روستاهای بخش امام حسن، روکش جاده‌های روستایی، نبود تجهیزات راهداری، کمبود نیرو، تصرفات غیر مجاز، کمبود اراضی برای ساخت و ساز مردم و افراز اراضی، عدم وجود منبع آب شرب در شهر امام حسن، نوسازی شبکه بخش امام حسن، عدم وجود تانکر سیار آبرسانی وعدم وجود اعتبارات کافی از جمله مسائل و مشکلات مطرح شده در این نشست بود.
 
همچنین کمبود امکانات فنی برای افزایش تلفن، محدود بودن ظرفیت تلفن، عدم امکان سرویس‌دهی مناسب اینترنت و محدود بودن دکل‌های مخابرات برای پوشش مناسب شبکه تلفن همراه، فقدان منابع آب کشاورزی، بحث آبخیزداری، ایجاد مرکز خرید گندم در شهرستان، مشاع بودن اراضی کشاورزی، تخصیص اعتبارات لازم، کمبود نیروهای متخصص و تفاوت تعرفه بیمه گندم دیلم نسبت به سایر شهرستان‌ها از دیگر مسائل مطروحه در این نشست بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.