| کد خبر: 218619 |

احداث ۱٠٠ پایگاه اورژانس جاده‌ای خیرساز

تفاهمنامه همکاری بین سازمان اورژانس کشور، خیرین وزارت راه و شهرسازی و مجمع خیرین سلامت جهت ساخت ۳۰۰ پایگاه جاده‌ای منعقد شد.

تین نیوز

تفاهمنامه همکاری بین سازمان اورژانس کشور، خیرین وزارت راه و شهرسازی و مجمع خیرین سلامت جهت ساخت ۳۰۰ پایگاه جاده‌ای منعقد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، با توجه به افزایش حوادث و بلایای طبیعی و کثرت و تعدد مأموریت‌های اورژانس کشور در سال‌های اخیر نیز و مدیریت حوادث و سوانح به صورت سازماندهی شده و علمی‌تر نیاز به همیاری و همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌ها بیش از پیش احساس می‌شود و بر این اساس با پیگیری‌های سازمان اورژانس و به همت والای مجمع خیرین سلامت و مجمع خیرین وزارت راه و شهرسازی طی تعاملات بین بخشی و جلسات متعدد تفاهم نامه همکاری بین سازمان اورژانس کشور، خیرین وزارت راه و شهرسازی و مجمع خیرین سلامت جهت ساخت ۳۰۰ پایگاه جاده‌ای منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه مقرر گردید طی مدت دو سال تعداد ۱۰۰ پایگاه با زیربنای هر پایگاه ۱۱۰ متر توسط خیرین سلامت و با همکاری معاونت توسعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی احداث و به اورژانس کشور تحویل گردد. همچنین اورژانس کشور نیز متعهد شد پس از تکمیل و احداث پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی نسبت به تأمین نیروی انسانی این پایگاه‌ها اقدام نموده و تجهیزات لازم جهت بهره برداری و خدمت‌رسانی به این پایگاه نیز توسط دانشگاه‌ها اختصاص یابد.

این تفاهم نامه توسط سعید نمکی وزیر بهداشت، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور، شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، پورهاشمی قائم مقام دبیرکل مجمع خیرین، تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت وزارت متبوع و میر شفیع مدیر کل خیرین وزارت راه و شهرسازی توشیح شد و جهت انجام و شروع عملیات ساخت به مرحله اجرا درآمد.

این تفاهم نامه در ۱۱ بند تنظیم شده و طرفین متعهد شده‌اند با توجه به آمایش سرزمینی و نیاز مناطق کم برخوردار کشور اقدام کنند و در پایان دو سال نیز جشن احداث و بهره‌برداری به صورت همزمان در تمامی ۱٠٠ پایگاه صورت خواهد پذیرفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.