| کد خبر: 218615 |

ساخت ۴۰۰۰ قطعه ریلی از سوی تولیدکنندگان داخل

مدیرعامل شرکت ر اه آهن از ساخت ۴ هزار قطعه ریلی از سوی تولیدکنندگان داخل خبر داد و از شرکت‌های دانش بنیان به منظور مشارکت در طرح‌های مرکز جهادی پیشرفت، دعوت به عمل آورد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت راه آهن از ساخت ۴ هزار قطعه ریلی از سوی تولیدکنندگان داخل خبر داد و از شرکت‌های دانش بنیان به منظور مشارکت در طرح‌های مرکز جهادی پیشرفت، دعوت به عمل آورد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید رسولی، مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی سامانه‌ای در این شرکت با هدف تامین قطعات شبکه حمل و نقل ریلی کشور خبر داد و گفت: این سامانه دو بخش دارد. یک بخش آن مربوط به قطعاتی است که در داخل ساخته شده و بخش دیگر مربوط به قطعاتی است که هنوز در کشور تولید نشده است.

وی با تاکید بر اینکه این سامانه در دسترس عموم قرار دارد، افزود: هم اکنون در بخش قطعات ساخت داخل این سامانه، حدود ۴ هزار قطعه ریلی ارایه شده است که افراد و شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به این بخش قطعه مورد نیاز خود را دریافت کنند.

رسولی گفت: بخش دوم این سامانه، مربوط به قطعاتی است که نیاز آن وجود دارد؛ اما هنوز در داخل کشور تولید نشده است.

مدیر عامل شرکت راه آهن، برخی از ویژگی‌های این سامانه جدید را برشمرد و اظهار کرد: این سامانه با این هدف طراحی شده است تا مصرف کنندگان شبکه‌های ریلی کشور که اغلب شامل کارخانجات سازنده و کارخانجات تعمیر و نگهداری ناوگان می‌شوند، بتوانند به منظور تامین قطعات یدکی مورد نیاز مجموعه‌های‌شان، با مراجعه به سامانه؛ چنانچه قطعه مورد نیازشان وجود داشت، آن را تهیه نمایند و اگر هم ساخته نشده بود، ثبت سفارش کنند تا از سوی تولیدکنندگان ساخته شود.

رسولی تصریح کرد: چنانچه امکان ساخت قطعه‌ای در داخل کشور وجود داشته باشد، شرکت راه آهن به هیچ عنوان اجازه واردات آن را نمی‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: از شرکت‌های دانش بنیان و قطعه سازان صنعت حمل و نقل ریلی کشور دعوت به عمل می آوریم تا به منظور  خودکفایی در این صنعت، با مرکز جهادی پیشرفت راه آهن، مشارکت و همکاری کنند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.