| کد خبر: 218611 |

مدیر کل راهداری اردبیل:

◄ آشیانه ماشین‌آلات راهدارخانه آلوارس سرعین آماده افتتاح است

اردبیل| مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آماده افتتاح بودن آشیانه ماشین‌آلات راهدارخانه آلوارس سرعین خبر داد با تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه خبر داد.

تین نیوز

اردبیل|  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آماده افتتاح بودن آشیانه ماشین‌آلات راهدارخانه آلوارس سرعین خبر داد با تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه خبر داد.

به گزارش تین نیوز، کلیم‌الله وثوقی در بازدید از روند احداث پروژه راهدارخانه آلوارس سرعین اظهار کرد: این پروژه با پیشرفت 60 درصدی در حال احداث و تکمیل است که امیدواریم با اختصاص به موقع اعتبارات شاهد راه‌اندازی این راهدارخانه در آینده‌ای نزدیک باشیم.

وی با اشاره به اینکه ساختمان اداری این راهدارخانه با تلاش راهداران دیار سبلان نیز اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: این راهدارخانه در راستای تحقق شعار زمستان بیدار و رونق گردشگری در حال احداث است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: عملیات احداث راهدارخانه آلوارس در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع شامل ۲۰۰ مترمربع ساختمان اداری و ۱۸۰ مترمربع آشیانه ماشین‌آلات از خرداد 97 شروع شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تحقق شعار زمستان بیدار، رونق گردشگری و توسعه ورزش‌های زمستانی را از اهداف اصلی اجرای پروژه راهدارخانه آلوارس اعلام کرد.

وثوقی گفت: 6 هزار و 372 کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستائی و بزرگراه دارد و 9 راهدارخانه نیز در محورهای مواصلاتی استان فعال است.

وی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و 8۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ارتقای ایمنی محور ارجستان و تبدیل آن به راه فرعی را از اولویت‌های کاری راهداری دانست و برای خط کشی محورهای پرتردد و گردشگری ارجستان و آلوارس قول مساعد داد.

وثوقی تجدید خط کشی 535کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در 5 ماه گذشته را یادآور شد و گفت: برای خط کشی محورهای روستائی شهرستان سرعین درسالجاری تاکنون اعتباری به این اداره کل ابلاغ نشده که امیدواریم این مهم ازمحل اعتبارات استانی تامین شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: احداث این راهدارخانه می‌تواند در رونق ورزش‌های زمستانی و توسعه بخش گردشگری نقش مهمی ایفا کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بر استقرار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سرعین و رفع مسائل محورهای ارجستان و آلوارس تاکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.