| کد خبر: 218609 |

ترافیک‌ در آزادراه قزوین-کرج و انسداد شبانه آزادراه کرج-قزوین

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: آزادراه کرج-قزوین و بالعکس در کیلومتر 30 تا 31 در محدوده گلشهر به‌ دلیل اجرای عملیات نصب و بهسازی پل عابر پیاده‌ امروز 18 شهریور از ساعت 23 تا 4 صبح روز بعد‌ مسدود است.

تین نیوز

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: آزادراه کرج-قزوین و بالعکس در کیلومتر 30 تا 31 در محدوده گلشهر به‌ دلیل اجرای عملیات نصب و بهسازی پل عابر پیاده‌ امروز 18 شهریور از ساعت 23 تا 4 صبح روز بعد‌ مسدود است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

تردد روان در محورهای تهران-شمال

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان گیلان، اظهار‌ کرد: امروز 18 شهریور تردد در محورهای هراز‌، فیروزکوه‌ و کندوان، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین - کرج

وی اظهار داشت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس نشان می‌دهد.

انسداد شبانه آزادراه کرج-قزوین و بالعکس

محرابی‌نیا بیان کرد: آزادراه کرج - قزوین و بالعکس در کیلومتر 30 تا 31 در محدوده گلشهر به‌ دلیل اجرای عملیات نصب و بهسازی پل عابر پیاده‌ امروز 18 شهریور از ساعت 23 تا 4 صبح روز بعد‌ مسدود است و تردد از مسیر قزوین به کرج از خروجی فاز 4 مهرشهر به داخل شهر کرج و تردد مسیرِ کرج به قزوین از خروجی گلشهر به داخل شهر کرج انجام می‌شود.

ترافیک جاده‌ها کمتر شد

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد‌‌ 2223 دستگاه ترددشمار جاده‌ای نسبت به روز قبل 1.4 درصد کاهش دارد، در همین مدت‌ سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 15.7 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

5 جاده به دلیل نبود ایمنی مسدود است

وی اضافه کرد: در حال حاضر محور شهداد - نهبندان، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده فرعی شمشک - دیزین محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر و محور قزوین - همدان در کیلومتر 110، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

‌ پرترافیک‌ترین جاده‌های کشور در شبانه روز گذشته

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه‌ کرج-‌تهران، آزادراه تهران-کرج و آزادراه کرج-قزوین  ثبت شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.