| کد خبر: 218599 |

شهرداری صندوق توسعه محیط زیست و حمل و نقل را ایجاد کند

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری موظف به ایجاد صندوق توسعه محیط زیست و حمل و نقل و فراهم کردن ساز و کارهای لازم آن بوده اما تاکنون عملی نشده است.

تین نیوز

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری موظف به ایجاد صندوق توسعه محیط زیست و حمل و نقل و فراهم کردن ساز و کارهای لازم آن بوده اما تاکنون عملی نشده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، زهرا صدراعظم نوری در جلسه امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور گفت: تذکر بنده مربوط به ماده ۳۰ برنامه پنج ساله سوم است که در آن تصویب شده که طبق آن شهرداری موظف به ایجاد صندوق توسعه محیط زیست و حمل و نقل و فراهم کردن ساز و کارهای لازم آن است. تاکنون هیچ اتفاقی در این زمینه نیفتاده است هرچند که چندین بار نیز این موضوع را تذکر داده‌ایم.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر ضمن تشکر از اقدامات اخیر معاونت خدمات شهری شهرداری تهران نیز عنوان کرد: یکی از این اقدامات توافق وزارت نیرو و شهرداری تهران در جایگزینی پساب با آب خام تا افق ۱۴۱۰ است که مقرر شده تا آن زمان ۶۰ درصد از فضای سبز تهران با پساب آبیاری شود که نکته بسیار خوبی است.

نوری افزود: نکته بعدی افتتاح سه پروژه سازمان مدیریت پسماند در راستای هوشمند سازی و استفاده از ظرفیت‌های بیشتر بازیافت است که روز گذشته رخ داد و این اتفاق بسیار خوبی در حوزه پسماند است. طرح جامع مدیریت پسماند نیز که تا آبان ماه حتماً عملی خواهد شد و طرح کاپ که در راستای آن است نیز می‌تواند خواسته‌های مردم تهران و مدیریت شهری را محقق کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.