| کد خبر: 218584 |

نوبت دهی تعویض پلاک در سراسر تهران اینترنتی شد

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد که از امروز دریافت نوبت برای خدمات تعویض پلاک در تهران تماما به شکل اینترنتی انجام می شود.

تین نیوز

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد که از امروز دریافت نوبت برای خدمات تعویض پلاک در تهران تماما به شکل اینترنتی انجام می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ علی محمدی با اشاره به طرحی که از چندی پیش برای نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو در پلیس راهور به اجرا درآمده بود، گفت: همانطور که پیشتر نیز اطلاع رسانی شده بود طی چندین نوبت مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در تهران به سیستم نوبت دهی اینترنتی پیوسته و از امروز سه شنبه 18 شهریور ماه تمامی مراکز تعویض پلاک در تهران صرفا از طریق دریافت نوبت اینترنتی قابل مراجعه هستند.

وی با بیان اینکه این موضوع فعلا در تهران بوده اما به زودی در سراسر کشور نیز اجرا می شود، گفت: بنابراین افرادی که قصد دریافت خدمات تعویض پلاک را دارند می بایست قبل از مراجعه حضوری به این مراکز به سایت nobatdehie.police.ir مراجعه کرده و ابتدا نوبت خود را به شکل اینترنتی دریافت کرده و سپس در همان ساعت مقرر به مرکز مربوطه مراجعه کند.

محمدی درباره برخی گلایه ها پیرامون کند بودن سرعت، اظهار کرد: به دلیل افزایش ناگهانی حجم مراجعات در چند روز گذشته سایت کمی دچار اخلال شد که خوشبختانه با اقدامات انجام شده این مشکل حل شده و در حال حاضر با تقویت سرورها خدمات به طور کامل و به درستی ارائه می شود.

وی درباره اینکه نوبت دهی مراکز شماره گذاری در دیگر شهرها چه زمانی اینترنتی می شود، اظهار کرد: در حال حاضر در حال بررسی زیرساخت ها و اقدامات لازم هستیم و به زودی مراکز شماره گذاری دیگر استان ها نیز به سیستم نوبت دهی اینترنتی مجهز خواهد شد.

محمدی از شهروندانی که در تهران قصد دریافت خدمات تعویض پلاک را دارند خواست بدون اخذ نوبت اینترنتی به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک مراجعه نکنند؛ چرا که لازمه ورود، دریافت نوبت اینترنتی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.