| کد خبر: 218576 |

عملیات اجرای پروژه خط ۱۰ متروی تهران آغاز شد

به همت تلاشگران و متخصصان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) و با همکاری شهرداری تهران، عملیات اجرای پروژه خط ۱۰ متروی تهران به طول ۴۳ کیلومتر و با ۳۵ ایستگاه آغاز شد.

تین نیوز

به همت تلاشگران و متخصصان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) و با همکاری شهرداری تهران، عملیات اجرای پروژه خط ۱۰ متروی تهران به طول ۴۳ کیلومتر و با ۳۵ ایستگاه آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: خط ۱۰ متروی تهران از جمله خطوط جدید مترویی تهران است که در طرح جامع حمل و نقل ریلی شهر تهران به تصویب رسیده است و با طول ۴۳ کیلومتر از ایستگاه متروی وردآورد در غرب تهران آغاز و پس از گذر از ۳۵ ایستگاه به محدوده قنات کوثر در شرق تهران ختم می‌شود.

وی در خصوص عظمت این پروژه و ایستگاه‌های تقاطعی متعدد آن گفت: خط ۱۰ شامل هفت ایستگاه تقاطعی با سایر خطوط متروی تهران می‌باشد که به ترتیب در محدوده وردآورد با خط پنچ، در محدوده آزادگان با خط ۹، در محدوده کوهسار با خط ۶، در محدوده میدان کتاب با خط هفت، در محدوده صدر با خط یک، در محدوده نوبنیاد با خط سه و در محدوده تهرانپارس با خط چهار امکان پذیرش مسافران از سایر خطوط را میسر می‌سازد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ضمن تشکر از همکاری شهرداری تهران در این خصوص، خاطرنشان کرد: این خط طی یک برنامه ۵ ساله و در ۵ فاز بررسی شده است و با بهره‌برداری از آن، کریدور غرب به شرق تهران تکمیل می‌شودکه از مزایای اصلی آن می‌توان به تسهیل دسترسی آسان و ارزان ساکنین و شاغلین استان‌های البرز و غرب تهران به مناطق مختلف پایتخت اشاره کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.