| کد خبر: 218543 |

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل خبر داد:

◄ ابلاغ ۲۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی اردبیل

اردبیل| رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از ابلاغ ۲۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های عمرانی در استان اردبیل خبر داد.

تین نیوز

اردبیل|  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از ابلاغ ۲۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های عمرانی در استان اردبیل خبر داد.

داود شایقی در گفت‌و گو با تین نیوز، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای راه آهن اردبیل اختصاص داد تا روند احداث این خط ریلی سرعت بیشتری بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: رییس سازمان برنامه و بودجه در بازدیدهای متعدد از راه آهن اردبیل _ میانه تاکید کرد که این پروژه هیچگونه محدودیت اعتباری ندارد و تا پایان دولت تدبیر و امید آماده افتتاح خواهد شد.

شایقی همچنین از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های سفر رییس جمهور در سال گذشته به اردبیل خبر داد و بیان کرد: عمده پروژه‌های مصوب سفر مربوط به توسعه بزرگراه و حوزه آب و خاک است که با تزریق این اعتبار عملیات اجرایی آنها تسریع می شود.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز ۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل پل قدس ابلاغ کرد تا روند احداث این پروژه شهری سرعت بیشتری بگیرد.

شایقی اضافه کرد: با تزریق این منابع شهرداری نسبت به خرید میلگرد و سایر مصالح مورد نیاز پل اقدام کرده و چندین محموله نیز در کارگاه تخلیه شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان برنامه و بودجه به هیچ عنوان اعتباری را برای پروژه‌های عمران شهری تخصیص نمی‌دهد، تصریح کرد: ولی به شکل استثنائی برای پل قدس 36 میلیارد تومان اعتبار از محل سفر سازمان برنامه و بودجه اختصاص می‌یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اضافه کرد: با تدبیر دولت محلی در اردبیل قرار است پل قدس در مهرماه سال 1400 به بهره‌برداری برسد که یکی از پروژه‌های مهم و اساسی و استراتژیک در مرکز شهر اردبیل نیز به شمار می‌رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.