| کد خبر: 218519 |

آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از ۶ پروژه راهداری در شهرستان شهرضا

با حضور معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور عملیات اجرایی و بهره برداری ۶ پروژه راهداری در شهرستان شهرضا آغاز شد.

تین نیوز

با حضور معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور عملیات اجرایی و بهره برداری ۶ پروژه راهداری در شهرستان شهرضا آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری راه و شهرسازی(اصفهان)، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور که برای افتتاح چندین پروژه اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای به استان اصفهان سفر کرده بود، با حضور در شهرستان شهرضا از پروژه های اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان به صورت متمرکز بهره برداری کرد. عملیات اجرایی دو پروژه شامل عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح منظریه  با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان و تقاطع غیر همسطح جرم افشار با اعتباری بالغ بر در شهرستان شهرضا با حضور عبدالهاشم حسن نیا، معاون استاندار اصفهان، نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

در این مراسم همچنین  از سیلکت راه های روستایی اجرا شده در مرداد و شهریور  ۱۳۹۹ به طول ۸۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال و پایان عملیات رفع ۱۱۸ نقطه پرتصادف توسط اکیپ امانی با صرفه جویی ۲۰۰ میلیارد ریالی در هزینه ها  بهره برداری شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت شهرستان شهرضا و ارتباط آن با شهرستان ها و برخی استان های دیگر، توضیح داد: در آستانه بهره برداری از پروژه آزادراه اصفهان- شیراز هستیم و وظیفه داریم نسبت به ارتقا وضع موجود جاده های استان و کشور تلاش و آنها را ساماندهی کنیم.

وی تصریح کرد: امسال با محدودیت منابع مواجه هستیم که با همکاری استانداری و سازمان برنامه ریزی استان و کشور به دنبال رفع این مشکل هستیم.

همچنین در این آیین، باند دوم شهرضا _مبارکه(قطعه سوم) مورد بهره برداری قرار گرفت، این پروژه به صورت مشارکتی با اداره کل راه و شهرسازی انجام شده و هزینه عملیات اجرایی آسفالت این محور  ۶ میلیارد اعلام شد. بهره برداری از دو دستگاه ماشین آلات راهداری و افتتاح پروژه سیلکت راه های استان نیز از دیگر برنامه های معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای بود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.