| کد خبر: 218518 |

تمام راه‌های استان گلستان بعد از زلزله باز بوده و مسیر مسدود نداریم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: خوشبختانه در حال حاضر تمامی محورهای استان بعد از زلزله رخ داده باز بوده و مسیر بسته‌ای نداریم.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: خوشبختانه در حال حاضر تمامی محورهای استان بعد از زلزله رخ داده باز بوده و مسیر بسته‌ای نداریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی میقانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان  درخصوص محورهای این استان با وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری بامداد امروز  استان گلستان اظهار داشت:‌ بعد از وقوع زلزله از همان ساعات اولیه نیروهای این اداره کل در محل حضور داشتند.

وی ادامه داد:‌ شدت زلزله ۵.۱ ریشتری که در ساعت ۲ و چهار دقیقه بامداد در شهرستان رامیان رخ داد باعث شد که شهرستان های اطراف هم درگیر شده و لرزش ها را احساس کنند.

وی افزود: در محور خوش ییلاق ریزش کوه داشتیم که بعد از مسدود شدن آن بلافاصله همکاران راهداری در محل حضور یافته و ۵ صبح بازگشایی شد.

میقانی تصریح کرد:‌همچنین در مناطق روستایی بالادستی مثل آق قلعه، الهادی و چند روستای دیگر هم شاهد ریزش و انسداد بودیم که کار بازگشایی انجام و در حال حاضر همه راه ها باز بوده و مشکل خاصی نداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان در پایان گفت:‌ خوشبختانه به واسطه این ریزش ها جسم جاده آسیبی ندیده و تنها مسدود شدن را شاهد بودیم که عملیات باربرداری انجام گرفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.