| کد خبر: 218505 |

◄ حمایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی از عابدزاده

اخیراً انجمن شرکت های هواپیمایی بیانیه‌ای را در راستای حمایت از علی عابدزاده (رئیس سابق سازمان هواپیمایی کشوری) منتشر کرده است که در آن اشاره‌ای به عملکرد وی در طی این سال ها داشته است.

تین نیوز

اخیراً انجمن شرکت های هواپیمایی بیانیه‌ای را در راستای حمایت از علی عابدزاده (رئیس سابق سازمان هواپیمایی کشوری) منتشر کرده است که در آن اشاره‌ای به عملکرد وی در طی این سال ها داشته است.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از این بیانیه ای آمده است: « عابدزاده از سال 59 به استخدام سازمان هواپیمایی کشوری درآمد و با سمت تکنسین فنی مشغول به کار شد و با تاسیس شرکت هواپیمایی آسمان در سال 60 به این ایرلاین منتقل شد و سه سال بعد به سرپرستی فنی آن و از سال 65 مدیرعاملی این شرکت را عهده‌دار شد. این در حالی بود که این ایرلاین از با مشکلات مالی و بدهی های معوقه و محدودیت های بکارگیری ناوگان رنج می برد این در حالی است که وی پس از ترک هواپیمایی آسمان در سال 91، بیشترین تعداد پرواز و مقاصد پروازی  را در بین ایرلاین ها داشت.

در بخش دیگری از این نامه به این موضوع اشاره شده است که وی از ابتدای مدیریت خود راهبردهایی را پیش گرفت که منجر به تحول صنعت هوانوردی کشور شد و در ادامه عنوان شده است: در سال 69 کل فضای تعمیراتی شرکت 15 هزار متر مربع بود که ایشان با توسعه آشیانه های تعمیراتی و انکس های آن در فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، مشهد و امام خمینی زیرساخت‌های مذکور را به 38 هزار متر مربع در سال 89 رساند.

در ادامه افزوده شده است: در همین بازه زمانی ناوگان شرکت هواپیمایی آسمان از 4 فروند به 33 فروند و مقاصد پروازی از 23 به 56 نقطه رسید که 40 درصد آن به مقاصد محروم بود.

در این بیانیه آمده است: وی بسیار تلاش کرد در سال 81 شرکت را از ساختار سهامی خاص دولتی به شرکت سهامی عام متعلق به صندوق بازنشستگی دولتی تبدیل کند.

در بخش دیگری آمده است که تربیت اولین خلبان زن در مدیریت وی صورت گرفته است و اولین آمبولانس هوایی نیز با پشتیبانی وی به بهره‌برداری رسید.

در این بیانیه به نقش تاثیرگذار آزادسازی نرخ بلیت هواپیما اشاره شده که تصویب احکام دائمی برنامه های توسعه کشور در خصوص اداره سازمان هواپیمایی کشوری از نظر اداری، استخدامی، مالی و معاملاتی و ... حاصل زحمات علی عابدزاده بوده است.

این بیانیه در انتها به امضای تمام مدیران شرکت های هواپیمایی فعال در کشور رسیده است.(متن کامل این بیانیه را می توانید در اینجا بخوانید.)

به گزارش تین نیوز، در 15 مردادماه سال جاری بود که کاپیتان تورج دهقانی زنگنه با تایید هیات وزیران جایگزین عابدزاده و به عنوان بیست و نهمین رییس سازمان هواپیمایی کشوری ایران منصوب شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.