| کد خبر: 218462 |

افتتاح طرح حفاظ میانی و روشنایی اتوبان ذوب آهن

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور با حضور در شهرستان فلاورجان طرح حفاظ میانی و روشنایی اتوبان ذوب آهن را افتتاح کرد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور با حضور در شهرستان فلاورجان طرح حفاظ میانی و روشنایی اتوبان ذوب آهن را افتتاح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور در سفر به شهرستان فلاورجان، طرح حفاظ میانی و روشنایی اتوبان ذوب آهن را افتتاح کرد .

عبدالهاشم حسن نیا در آئین بهره برداری از این طرح  با اشاره به اینکه این اتوبان یکی از قدیمی ترین اتوبان های کشور است گفت: وجود حفاظ های گارد ریل در این اتوبان که ترافیک سنگینی دارد، خطرناک بوده است که از ابتدای سال 97 کار تعویض حفاظ های این آزاد راه با اعتبار بالغ بر 150 میلیارد ریال آغاز و حفاظ میانی این اتوبان به حفاظ بتنی مفصلی تبدیل شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: همزمان با تعویض حفاظ میانی این آزاد راه، 17 کیلومتر از این مسیر که در شهرستان فلاورجان قرار دارد با اعتبار بالغ بر 51 میلیارد ریال مجهز به سیستم روشنایی پیشرفته و کم مصرف شده است.

وی گفت: از امروز کار ساخت و نصب دو پل عابر پیاده در روستا های زفره و دارافشان این شهرستان با اعتبار بالغ بر 16 میلیارد ریال آغاز و تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

عبدالهاشم حسن نیا با بیان اینکه ۹۳ درصد بار مسافران از مسیر جاده های کشور جابجایی می شوند، اظهار کرد: استان اصفهان با داشتن بیشترین کریدور حمل و نقل جاده ای شمال و جنوب و شرق و غرب کشور بیشترین تردد را در کشور دارد.

وی با بیان اینکه طولانی ترین محور شرق به غرب کشور از مسیر خوزستان، لرستان به اصفهان به سمت خراسان جنوبی و در نهایت به سمت خراسان رضوی امتداد دارد ، افزود: محور شمال به جنوب کشور از مسیر خلیج فارس به دریای خزر و در نهایت کشور ترکیه می گذرد که در میانه این محور استان اصفهان قرار دارد.

رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور با بیان اینکه اصفهان با داشتن بزرگترین شبکه بزرگراهی و آزادراهی نقش مهمی در تردد کشور دارد، تاکید کرد: ۳۵ هزار راننده در استان اصفهان بومی نقش مهمی در جابجایی بار و مسافر کشور دارندو  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  در تلاش است برای کریدورها ردیف اعتبار قرار دهد تا نسبت به افزایش سطح کیفی جاده های استان نقش داشته باشیم.

 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.