| کد خبر: 218458 |

کمربندی شمالی و جنوبی مامونیه افتتاح شد

استاندار استان مرکزی کمربندی شمالی شهر مامونیه به طول ۱۵۰۰ متر و کمربندی جنوبی به طول ۲۷۰۰ متر و پیاده راه امامزاده سید منصور(ع) این شهر را افتتاح کرد.

تین نیوز

استاندار استان مرکزی کمربندی شمالی شهر مامونیه به طول ۱۵۰۰ متر و کمربندی جنوبی به طول ۲۷۰۰ متر و پیاده راه امامزاده سید منصور(ع) این شهر را افتتاح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سیدعلی آقازاده امروز یکشنبه ۱۶ شهریورماه در آیین افتتاح پروژه های شهرداری مامونیه اظهار کرد: تعریف و اجرای پروژه های عمرانی شهری در کوتاه ‌ترین زمان ممکن از ویژگی های مجموعه مدیریت شهری در این شهر است و اجرای این پروژه ها، مامونیه را متحول کرده است.

وی بیان کرد: احداث کمربندی شمالی و جنوبی شهر و پیاده راه امامزاده منصور(ع) از پروژه های مورد نیاز شهری و موجب رفاه شهروندان و تقویت مبلمان شهری است.

استاندار مرکزی در ادامه گفت: نیازسنجی برای اجرای پروژه های شهری باید در اولویت مدیران باشد تا اجرای هرگونه طرح عمرانی متناسب با نیاز شهروندان و اولویت سنجی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: توسعه متوازن در صورتی محقق خواهد شد که مطالبات و نیازهای مردم اولویت بندی شده و بدنبال کار کارشناسی و زمان بندی دقیق در فرایند اجرای پروژه پیگیری شود تا شاهد معطل ماندن و متوقف شدن مقطعی اجرای پروژه ها و نیمه تمام بودن آنها نباشیم.

استاندار استان مرکزی که برای افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان زرندیه سفر کرده است، کمربندی شمالی شهر مامونیه به طول ۱۵۰۰ متر و کمربندی جنوبی به طول ۲۷۰۰ متر و پیاده راه امامزاده سید منصور(ع) این شهر را افتتاح کرد. مجموع اعتبار این پروژه ها بیش از 153.7 میلیارد ریال برآورد شده است.

بهره‌برداری مسکن مددجویی کمیته امداد و کلنگ زنی مدرسه خیرساز مرحوم حسین شرف با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان، به وسعت ۱۸۰۰ متر از دیگر برنامه‌های سفر استاندار مرکزی در مرکز شهرستان زرندیه بود.

آقازاده همچنین در ادامه  با حضور در شهر پرندک، شرکت نان سبوس دوران آویژه، تامین کننده مواد بهبود دهنده و افزودنی‌های آرد و نان و نیز شرکت عالی رو هوای پاک تولید کننده موتورسیکلت و اسکوترهای الکتریکی را در شهرک صنعتی پرندک افتتاح خواهد کرد.

افتتاح راه دسترسی مسکن مهر شهر زاویه، افتتاح رستوران مجتمع خدمات رفاهی باران در اتوبان تهران ساوه و شرکت آرتیمان سلامت تولیدکننده داروهای طبیعی و مکمل در ایران واقع در شهر صنعتی مامونیه از دیگر برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به شهرستان زرندیه است.

به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت بیش از 84 پروژه در سطح شهرستان زرندیه با اعتبار 7179 میلیارد ریال و سه میلیون یورو آورده ارزی به بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود که برای  1675 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.