| کد خبر: 218437 |

حمل ونقل ۱۳.۵ میلیون تن کالا بوسیله ناوگان جاده ای استان کرمان

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان گفت: طی پنج ماهه اول سال جاری حدود ۱۳ میلیون و۵۰۰ هزار تن کالا طی ۵۸۲ هزار سفر باری با انواع کامیون، کامیونت و تریلر از مبدا استان کرمان به داخل و خارج از استان حمل شده است.

تین نیوز

رئیس اداره حمل و نقل کالای  اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان  گفت: طی پنج ماهه اول سال جاری حدود ۱۳ میلیون و۵۰۰ هزار تن کالا  طی ۵۸۲  هزار سفر باری با انواع کامیون، کامیونت و تریلر از مبدا استان کرمان  به داخل و خارج از استان حمل شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اسماعیل محمدی با اعلام این خبر گفت: طی ۵ ماهه اول امسال حدود ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا از مبداء استان ما به دیگر استان ها حمل  شده که این میزان جابجایی نسبت به مدت مشابه  سال ۹۸ با رشد ۱۰ درصدی همراه بوده است.

محمدی کالاهای حمل شده در سال گذشته را گندله، کنستانتره سنگ آهن، سنگ آهن، آهن اسفنجی، گازوئیل، بنزین، سیمان کیسه ای، انواع بنزین، سیمان فله، شمش فولاد و... و. عنوان کرد و افزود: ده کالای عمده جابجاشده از مبدا استان در پنج ماهه سال جاری نیز بر همین روند بوده است.

رئیس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان ادامه داد: این مقدار بار توسط ۱۹۰ شرکت حمل و نقل کالای فعال در استان حمل شده و عمده بار حمل شده، کالاهای معدنی، صنعتی و تولیدی است که نشان دهنده ماهیت و میزان تولید صنعتی نسبت به تولیدات کشاورزی در شمال استان است.

محمدی بیشترین مبدا کالاهای حمل شده را  با توجه به وجود معادن متعدد و کارخانجات صنعتی به ترتیب شهرستان های سیرجان، کرمان و زرند  اعلام کرد و گفت: عمده محصولات جابجا شده به مقاصد استانهای هرمزگان، اصفهان، یزد و سیستان و بلوچستان حمل شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.