| کد خبر: 218419 |

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل:

◄ 200 کیلومتر بزرگراه در اردبیل در حال احداث است

اردبیل| مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 200 کیلومتر بزرگراه در محورهای مواصلاتی استان اردبیل در حال احداث است.

تین نیوز

اردبیل| مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 200 کیلومتر بزرگراه در محورهای مواصلاتی استان اردبیل در حال احداث است.

محبوب حیدری در گفت‌وگو با تین نیوز، اظهار کرد: در حال حاضر کلیه راه‌های شریانی استان اردبیل که بیش از 700 کیلومتر است، از ردیف ملی برخوردار است در حالی که این رقم در سال‌های کمتر از 270 کیلومتر بوده است.

وی با قدردانی از تلاش و پیگیری استاندار اردبیل و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در اخذ محوزهای قانونی به ویژه ماده 21 و پیوست یک قانون بودجه در بهره‌مندی راه‌های استان از اعتبارات ملی خاطرنشان کرد: در سایه اخذ همین مجوزها هم در سفر رئیس جمهور و هم در سالجاری بسیاری از پروژه‌های بزرگراهی استان با انتخاب پیمانکار به مرحله اجرایی رسیده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سال 96 کل بزرگراه‌های استان 50 کیلومتر بود که الان 200 کیلومتر بزرگراه در حال احداث است و تا آخر امسال این رقم به 250 کیلومتر نیز می‌رسد.

حیدری تصریح کرد: محور اردبیل – سه راهی صحرا به بزرگراه تبدیل شده و از سه راهی صحرا تا رضی پروژه در حال اجراست و از رضی تا گرمی نیز احداث 7 کیلومتر بزرگراه در دست اقدام است.

وی بیان کرد: ورودی شهر گرمی به طول 5 کیلومتر به بزرگراه تبدیل شده و احداث بزرگراه گرمی به بیله‌سوار به طول 47 کیلومتر و به ارزش 250 میلیارد تومان قرارداد توسط موسسه عاشورا در حال اجراست.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل به پروژه در حال مطالعه بزرگراهی بیله‌سوار به پارس‌آباد اشاره کرد و افزود: مسیر پارس‌آباد به سربند به طول 20 کیلومتر در حال اجراست که قطعه دوم این محور با انتخاب پیمانکار اجرا خواهد شد.

حیدری ادامه داد: با توجه به تردد زیاد و ترافیک در این مسیر سعی بر این است تا محور سه راهی سربند تا مشگین‌شهر به بزرگراه تبدیل شود که این مسیر در مجموع به طول 137 کیلومتر در حال مطالعه است.

وی ادامه داد: 37 کیلومتر از این مسیر در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار است تا عملیات اجرایی این محور شروع شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.