| کد خبر: 218403 |

برای اولین بار؛

◄ دیار آیت‌الله مشکینی صاحب شهرداری شد

اردبیل | اولین شهردار شهر آلنی که از آن به عنوان دیار آیت‌الله مشکینی یاد می‌شود، انتخاب و معرفی شد.

تین نیوز

اردبیل |  اولین شهردار شهر آلنی که از آن به عنوان دیار آیت‌الله مشکینی یاد می‌شود، انتخاب و معرفی شد.

به گزارش تین نیوز، در مراسمی که به همین مناسبت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، قلی‌پور به عنوان اولین شهردار شهر آلنی معرفی شد تا فعالیت خود را برای ارائه خدمات به شهروندان این شهر آغاز کند.

در این مراسم مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل اولویت شهرداری‌ها را در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تدارک زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی برای شهروندان اعلام و اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا برای شهرداری آلنی ماشین‌آلات مورد نیاز و امکانات سخت‌افزاری را تهیه کنیم.

جواد زنجانی ضرورت همدلی و همراهی شهروندان را در توسعه و عمران و آبادانی منطقه مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور شهردار آلنی و اهالی فهیم و بافرهنگ منطقه شاهد توسعه این شهر به عنوان یک منطقه بااستعداد و توانمند باشیم.

فرماندار مشگین‌شهر نیز از آلنی به عنوان مهد شهدا و علما و اندیشمندان یاد کرد و گفت: با تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی منطقه می‌توان به رونق هر چه بیشتر این شهر تاریخی و عالم‌پرور کمک کرد.

اکبر صمدی بیان کرد: تلاش‌مان بر این است تا مشکل آب شرب منطقه را رفع کرده و نسبت به تدارک زیرساخت‌ها و عمران شهری همت و تلاشی جدی انجام دهیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز توسعه آلنی را نقطه عطفی در تاریخ منطقه دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به عقب‌ماندگی‌های توسعه شهری و با نگرش مثبت می‌توان عقب‌ماندگی‌ها را در طول یک سال جبران و با توجه به نامگذاری سال به نام سال جهش تولید بر رونق و توسعه منطقه شتاب بخشید.

جهانگیر عباس‌زاده با تاکید بر سرعت بخشیدن به عمران و آبادانی منطقه از شورا و شهردار جدید این شهر خواست؛ به جای وعده و وعید و شعار بر عمل تکیه کنند.

شهردار آلنی نیز در این مراسم بر توسعه و تقویت برنامه‌های عمرانی این شهر تاکید کرد.

قلی‌پور بیان کرد: سعی‌ خواهیم کرد تا شبانه‌روزی در خدمت شهروندان باشیم تا ارائه خدمات کیفی‌ و مطلوب شهری به رضایتمندی شهروندان منجر شود.

وی اظهار کرد: با تجربه‌ای که در عرصه مدیریت شهری به دست آوردیم، این بار در آلنی به عنوان زادگاه آیت‌الله مشگینی سعی‌مان بر این خواهد بود تا ضمن صیانت از فرهنگ و مدنیت این شهر به توسعه همه جانبه این منطقه کمر همت ببندیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.