| کد خبر: 218401 |

استاندار اردبیل خبر داد

◄ احداث ۷۵۰ واحد مسکن از محل طرح اقدام ملی در اردبیل

اردبیل| استاندار اردبیل گفت: از محل طرح اقدام ملی مسکن کشور بالغ بر 750 مورد از این واحدها در اردبیل احداث می‌شود.

تین نیوز

اردبیل| استاندار اردبیل گفت: از محل طرح اقدام ملی مسکن کشور بالغ بر 750 مورد از این واحدها در اردبیل احداث می‌شود.

به گزارش تین نیوز، اکبر بهنامجو در جلسه شورای مسکن استان اردبیل اظهار کرد: رعایت نکاتی ایمنی اولویت احداث واحدهای اقدام ملی مسکن است و پیمانکاران و سازندگان این واحدها باید تمامی نکات مطرح شده ملی را مراعات کنند.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای مسکونی برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و لازم است در تهیه نقشه‌ها تمام موارد مورد نیاز برای سهولت زندگی در این واحدها لحاظ شود.

استاندار اردبیل گفت: جانمایی پارکینگ، فضای آزاد بین ساختمان‌ها و توجه به زیبایی نما از جمله نکاتی است که در تهیه نقشه‌ها باید به آن توجه شود.

بهنامجو با اشاره به احداث حدود ۷۵۰ واحد از طرح اقدام ملی مسکن خواستار تسریع در احداث و جذب مشارکت ثبت نام کنندگان در این طرح شد.

وی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی و سایر سازندگان واحدهای اقدام ملی مسکن در راستای کاهش قیمت تمام شده با حفظ ایمنی و لحاظ کردن کمترین میزان سود در احداث واحدها عمل کنند.

در ادامه این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز با اشاره به ثبت نام حدود ۹ هزار نفر در مرحله اول و دوم این طرح گفت: پیش‌بینی می‌شود 6 هزار نفر واجد شرایط بوده و حدود 3 هزار نفر از این تعداد شرایط واریز پول را بپذیرند.

محبوب حیدری افزود: برخی از ثبت نام کنندگان در مرحله واریز سهم ریالی خود با مشکل مواجه شده‌اند که در این صورت از چرخه خارج می‌شوند.

وی از هماهنگی با سازمان نظام مهندسی برای احداث حدود ۷۵۰ واحد مسکونی خبر داد و خاطرنشان کرد: نقشه اولیه واحدهای اقدام ملی مسکن توسط نظام مهندسی آماده شده و این واحدها برای قسمتی از ثبت نام کنندگان واجد شرایط و اعضای تعاونی‌های مسکن برخی دستگاه‌ها و نظام مهندسی اختصاص می یابد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.