| کد خبر: 218368 |

◄ برگزاری دویست و پنجاهمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

دویست و پنجاهمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با چهار دستور کار برگزار شد.

تین نیوز

دویست و پنجاهمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با چهار دستور کار برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، دویست و پنجاهمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بعدازظهر سه شنبه، یازدهم شهریورماه با حضور اکثریت اعضا به صورت حضوری و مجازی در سالن جلسات شورای مرکزی برگزار شد.

«بحث و بررسی و تصویب اعضای گروه های تخصصی و کمیسیون های شورای مرکزی نظام مهندسی»، «بحث و بررسی الحاق یک تبصره به نظام نامه نحوه تشکیل و اداره دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در شهرها، شهرستانها و مناطق»، «بحث و بررسی درباره نظام نامه مالی و معاملاتی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان» و «بحث و بررسی درباره فرآیند انتخاب اعضای شورای هم عرض»، چهار دستور کار دویست و پنجاهمین جلسه شورای مرکزی بودند.

البته اعضا در سخنان پیش از دستور جلسه به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود در این خصوص پرداختند.

در این میان, نخستین دستور کار جلسه امروز «بحث و بررسی و تصویب اعضای گروه های تخصصی و کمیسیون های شورای مرکزی نظام مهندسی» بود که در این جلسه لیست پیشنهادی هیأت رئیسه تصویب شد.

همچنین موضوع الحاق یک تبصره به نظام نامه نحوه تشکیل و اداره دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در شهرها، شهرستانها و مناطق» پس از بحث و بررسی در دویست و پنجاهمین جلسه شورای مرکزی، به تصویب اعضا رسید.

دستور کار سوم جلسه امروز «بحث و بررسی درباره نظام نامه مالی و معاملاتی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان» بود که در این جلسه مقرر شد پیشنهاد هزینه‌کرد یک دوازدهم بودجه سال گذشته با افزایش حداکثر ۴۰ درصدی به وزارت راه و شهرسازی ارسال شود.

با این حال، «بحث و بررسی درباره فرآیند انتخاب اعضای شورای هم عرض» دستور کار چهارم دویست و پنجاهمین جلسه شورای مرکزی بود که کلیات آن در این جلسه بحث و بررسی شد.

مطالب مرتبط

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.