| کد خبر: 218362 |

برقراری یک پرواز فوق العاده برای روز پنجشنبه تهران به یاسوج و بلعکس

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اقدام به برقراری یک پرواز فوق العاده برای روز پنجشنبه در مسیر تهران به یاسوج و یاسوج به تهران کرده است.

تین نیوز

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اقدام به برقراری یک پرواز فوق العاده برای روز پنجشنبه در مسیر تهران به یاسوج و یاسوج به تهران کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی محسنیان افزود: این پرواز با هواپیمای ایر باس ۳۱۹ و در روز پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه ۹۹ از تهران طی ساعت ۷ و ۲۰ دقیقه صبح و از یاسوج ۱۰ و ۲۵ دقیقه انجام خواهد شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه یاسوج و پروازی این فرودگاه اظهارکرد: فرودگاه تعطیل شدن تعاریف خاصی دارد و فرودگاه یاسوج تعطیل نیست بلکه هفته گذشته و هفته جاری شرکت هواپیمایی ماهان  بدلیل تعمیرات ناوگان خود چند پرواز خود را لغو کرده بود که به محض رفع این مشکل، مجددا پروازها از هفته پیش رو برقرار می شود.

مدیر فرودگاه یاسوج خاطرنشان کرد: شرکت هواپیمایی ایران ایر دو پرواز آزمایشی با هواپیمای ایرباس ۳۱۹ و ATR  در فرودگاه یاسوج انجام داده اما هنوز تصمیم قطعی برای برقراری پرواز در فرودگاه یاسوج اعلام نکرده است.

محسنیان بیان کرد: همه زیرساخت‌ها، تجهیزات، امکانات و تاسیسات متناسب عملیاتی در فرودگاه یاسوج فراهم است و از برقرار پرواز توسط ایرلاین‌های مختلف استقبال می کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.