| کد خبر: 218345 |

احداث ۳۷ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از ساخت ۳۷ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از ساخت ۳۷ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان) ایوب کرد افزود: مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب، دسترسی سریع کاربران جاده ای به خدمات مورد نیاز و کاهش میزان سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی جاده ها نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

وی فراهم شدن زمینه اشتغال و افزایش سرمایه گذاری در استان را از دیگر مزایای ایجاد مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی عنوان کرد و گفت: این مجتمع‌ها با دارا بودن امکاناتی نظیر جایگاه سوخت، رستوران، غرفه های تجاری، نمازخانه و سرویس بهداشتی به کاربران جاده ای خدمات ارائه می‌دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به وسعت و فاصله زیاد بین مراکز جمعیتی استان تاکنون ۲۲ مجتمع خدمات بین راهی در محدوده تحت پوشش این اداره کل راه اندازی شده است.

کرد رتبه سیستان و بلوچستان از نظر تعداد مجتمع های بین راهی را در کشور ۱۲ ذکر کرد و گفت:  با توجه به اینکه این استان از نظر شاخص تعداد مجتمع به ازای هر هزار کیلومتر راه برون شهری در رتبه ۲۸ کشوری قرار دارد، حمایت از راه اندازی این مجتمع ها در اولویت این اداره کل قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری تعداد ۷ مجتمع خدمات رفاهی، یک تیرپارک، یک شهرک حمل و نقل و یک پایانه بار در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد و به مردم شریف استان خدمات رسانی خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.